[XOne] x box live niet dit jaar in nederland!!!

Discussie in 'Games' gestart door beuker(sr), 25 jul 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    :'-( treurig nieuws zojuist ontvangen....x box live zal wel in engeland klaar zijn rond de herfst,maar niet in de benelux.
    reden zijn de teleurstellende verkoopcijfers(nog steeds!!!)
    dit ziet er echt uit als dreamcast 2...daar had nederland ook weer als laatste de worst op tafel.
    hoorde het net van een vriend die rechtstreeks contact heeft met microsoft(dit is echt geen gelul dus).
    in de benelux zijn nu zo'n rond de 20000 consoles verkocht en das veel te weinig...x box live is nu ook opgeschoven tot ergens in 2003.
    meer info mocht hij er niet over geven..sorry guys ik heb er nu ook de kolere over in maar ik zuig het niet uit me duim......=(

Laatst bewerkt: 26 jul 2002
  2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Zei je nou "tot NA 2003"???

AAAAAAAAAAARGHHHHHH !!!!!!!

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dus de gamers moeten boeten voor het feit dat MS te lui is om eens een keer reclame te gaan maken!
    Mocht het inderdaad officieel bevestigd worden door MS wordt het tijd voor acties!:mad:

4. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    ah men! zeg alstjeblief niet dat het waar is! maar ik zeg nu nog niets tot er een pers bericht komt...

5. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    *pakt zijn revolver uit het laatje*

en nee, ik ga niet me zelf doodschieten}:]

6. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!! Shit!!! Kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =( =( =( =( =( =( =( =( =(
    Nu is het genoeg geweest, ff die Bill uit z'n tent lokken en hem dan neerknallen!
    We zeggen het hier al genoeg: "maar eens fatsoenlijk reclame met liefst nog wat in-game beelden!" en wat doet Mr. Bill? Op zijn luie krent zitten! =(

7. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    just stay cool totdat dit officieel bekent word gemaakt

edit: nadat het bekent is gemaakt open ik het condoleance register }:]

Laatst bewerkt: 25 jul 2002
  8. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als we nu eens een petitie starten op het net? Iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN met een Xbox, moet dan zijn naam erop plaatsen en dan sturen we dat op naar Microsoft Benelux en die kunnen dat dan eigenhandig aan de Bill gaan afgeven!

Konden we maar op één of andere manier duidelijk maken aan Bill & co dat de tegenvallende verkoopcijfers in Benelux te wijten is aan een slechte marketingcampagne! (by the way: we hebben hier dus maar 1 onnozel reclamefilmpje gezien en dat was dan één dat nix duidelijk maakte over de kwaliteit van de Xbox. Het is toch niet voor nix de console met de beste hardware-performance zeker!!!!)

- - - Een boze :mad: Keybern! - - -

9. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Mr. Bill die zit alleen centen op te strijken, had ik ook gedaan.
    Klagen moet je doen bij MS europe, die beschikken over het reclame-budget, en bepalen ook hoeveel er naar de benelux gaat.

Gewoon wachten op officiele bevestiging van MS en dan pas gaan klagen!!

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eigenlijk een paar weken geleden al voorspeld. Ze zeggen gewoon dat XBox live komt om de verkopen op te krikken. Werkt het, dan komt XBox live daadwerkelijk. Werkt het niet, dan niet. Ik vind het echt afzetterij man. Veel mensen hebben een XBox gekocht om het online gamen. Kun je voor zoiets niet de consumentenbond inschakelen ? Ik heb ff die hulplijn gebeld en die hebben natuurlijk geen commentaar. Het is allemaal de schuld van dat Nederlandse klootjesvolk dat gewoon geen verstand ervan heeft. Je zou zeggen dat de PS2 nul-komma-nul meer zou moeten verkopen, en de XBox als een trein. Maar nee hoor.....=( :mad: :'-( =( :mad: :'-(

11. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat we met zijn alle een e-mail moeten sturen.

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo beginnen mensen gelijk te bellen en te mailen, MS heeft nog niks officieels naar buiten gebracht, en mensen bellen omdat er geruchten gaan!
    Je hebt helemaal gelijk hoor, dat zeker.

Er wordt gezegd dat het wordt uitgesteld, niet dat het wordt afgeschaft!!

Mensen, niet huilen voordat er geslagen is!!

Gewoon even wachten:)

13. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog nooit een Xbox reclame op tv gezien. Wel veel Gamecube en volgens mij zelfs PS2! Door de slechte marketing van MS hier in NL denken de meesten nog steeds dat de Xbox een een of ander onding is en dat ze beter een PS2 kunnen kopen. Voor sommigen is dat misschien wel zo, maar ik denk toch wel dat de meesten beter een Xbox kunnen kopen. Maarja, na dit nieuws wil helemaal iedereen liever een Gamecube of een PS2!
    Tegen de tijd dat wij hier Xbox Live hebben, ligt er ook een PS3 in de winkel!!!

Lang leve gamespy!

Hopelijk verandert MS hier nog wat aan.

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    http://www.petitiononline.com/create_petition.html

Wie wil dit even doorlopen dan? ik ben zeer slecht in het omschrijven van dingen.. maar hier kun je een petitie maken ... en duidelijk maken dat we ingame beelden op tv willen..!! en dat ze genoeg aanhangers hebben

15. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe heeft MS de EU als een markt benadert: xbox tegelijkertijd gereleased, games tegelijkertijd, zelfde shop policy en ook in hun communicatie hebben ze altijd gesproken over de release van Xbox Live in Europa en niet over specifieke landen. Het lijkt mij erg sterk dat ze dit gaan veranderen, zeker omdat zoiets mijn inziens enorme kosten met zich mee brengt.

Dus eerlijk gezegd geloof ik er niet zoveel van, maar we zullen zien, ik kan op zich wel tot begin 2003 wachten want van de launch games wil ik eigenlijk toch alleen maar Unreal Championship.

16. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    doe nu allemaal niet net alsof je dit niet zag aankomen...
    Ik heb een xbox, en ik zit met smart te wachten op segagt2002, en die komt waarschijnlijk ook pas ergens in 2003 omdat europa als markt niet echt serieus wordt genomen...

17. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij komt trouwens nog, dat je dan alsnog gewoon een duits of engels pakket kan kopen en dan gewoon op servers in die landen aanlogd. Boeien, dat moet ik bij vrijwel alle online games nu ook doen.

18. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in Europa al ongeveer een miljoen xboxen verkocht, dat wordt echt wel serieus genomen hoor. In de VS en in Japan is image gewoon veel belangrijker dan in Europa en daar moet dus ook meer brand building gebeuren.

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, als het waar zou zijn, dan zouden er toch geen problemen zijn?
    Je kan toch gewoo nnaar Duitsland of Engeland gaan of daaruit inporteren.
    En 'na 2003' lijkt me we erg sterk want dan moeten we nog bijna 2 jaar wachten. Maar wat zeuren we eigenlijk, ik wil eerst wel eens een officieel bericht zien!

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    20000? Ik weet dat de Xbox niet storm loopt in de benelux, maar dit is toch wel overdreven weinig, volgens mij klopt dat niet. Maar ook ik wil eerst een officieel bericht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina