Planetside: Lag problemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mvdstam, 6 mrt 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik speel nu al een tijdje het spel Planetside. Het is een MMOFPS, dus je speelt met honderden spelers tegelijk.

Ik heb nu last van ontiegelijk veel lag, elke 10 seconden ofzo staat het beeld stil. Het ligt niet aan mijn internet, dat is heel snel (Versatel snelste abbo) en als ik naar de server van Europa kijk heb ik maar een ping van rond de 20 ms. Weet iemand hoe ik van dit probleem af kom?

Bedankt alvast! :)

2. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan aan de mensen waarmee je speelt :)

Ik denk dat een paar (100 ofzo :+) met modem spelen, en dat daardoor iedereen er last van heeft(of heb jij er alleen last van :confused: )

Het kan ook zijn dat de server niet snel genoeg is.

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    *beetje offtopic*

Tof spel trouwens :) ,
    ik heb meegedaan aan de beta, volgens mij waren er toen nog niet echt lag problemen. Maar spel niet gekocht in verband met die maandelijkse kosten :mad: . Veel plezier ermee (hopelijk zonder lag)

*edit*

ik denk dat je het best een andere server kan nemen, hoop niet voor je dat je al lang met je character bezig bent (off werkt het niet zo :confused: , ach was ook lang geleden , hoop in ieder geval niet dat je hem kwijt bent :) )

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit soort reacties begrijp ik nou niet, wij betalen toch ook voor Xbox Live en voor spellen als True Fantasy Online? 8)

Maargoed, ff ontopic:

Ik ben niet de enige die er last van heeft, soms vallen hele platoons uit sync. omdat er teveel door een warpgate gaan omdat die servers dat niet aankunnen 8) Ik zou graag willen dat sony ff wat meer servers zou neerzetten, want dit is echt niet meer speelbaar :eek: Is er trouwens nog iemand die ook Planetside speelt?

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 2 maanden gratis voor xboxlive. Maar ik heb het misschien wel over voor true fantasy live online/everquest 2 ofzo. Voor een massive multipplayer first person shooter heb ik het niet over en ik was bang voor lag met mn oude pceetje dus..

maar hopelijk voor jou gaat sony er iets aan doen. anders moeten ze maar een bordje met "niet allemaal tegelijk warpen" neerzetten :+ .

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha lol, of een politieagent neerzetten :p

Deel Deze Pagina