Ik ben op zoek naar wat in-game filmpjes van counterstrike. Op gamespot heb ik er alvast 2 gevonden, maar voor de rest nog niets. Kan iemand me helpen?
HAHA, ok. Game filmpjes zijn zeker wel vet om te zien. Maar de ingame filmpjes van CS die ik op IGN heb gezien vind ik niet zo veel aan.
dank jullie wel ik was er opok naar op zoek maarreh kunnen jullie ook voor my voor DOOMIII kijken please GAMETRAILERS RULEN (3,2 GB aan ruimte kwijt aan de filmpies van mario tot duke nuken van gb tot xbox)
Volgens mij kun je best zelf kijken: typ www.xbw.nl in, en ga dan links op de pagina naar zoeken, en zoek in nieuws met een trefwoord (bijv. Doom3 ) en wat krijg je dan? Een Doom 3 filmpje! En nu jij....
okee thanx ik ben er niet helemaal bij vandaag SORRY misschien komty het omdat ik morgen weer naaer school toe moet
Wil je zo graag Counter-Strike kopen dan? dat je filmpjes wilt zien? Ik ga counterstrike krijgen, en wou ff kijken hoe de controls zijn. Ik hoorde al dat het de halo-controls zijn, dus dat spel ownt. Ik speel het ook op de pc, maar via de xbox lijkt het me nog leuker door de headset
OW, ok. Het is wel een vet spel. Maar je moet wel Live hebben, dan is et egt super geniaal. Jammer dat ik nog geen Live heb...
In ALLE Live spellen kan de headset gebruikt worden want alle Live games ondersteunen voice chat. In singleplayer (offline) ondersteunt geen enkel spel het geven van voice comands, behalve Rainbow Six 3.......
Wat bedoel je daarmee? Je kan niet in de singelplayer tegen de bots praten zoals in RainbowSix3. Maar met multiplayer online kun je wel tegen andere Live spelers praten zoals bij alle andere livegames.