Ik heb nu Internet Explorer en MSN Messenger 5.0, maar ik heb ook Mozilla Firebird. Ik vind Mozilla Firebird beter, kan ik Internet Explorer verwijderen zonder dat MSN Messenger niet meer werkt?
waarom zou je in godsnaam Internet Explorer eraf willen gooien? het kost geen geld ofzo....gewoon laten staan die handel, joh
ik zou het idd. ook niet weggooien, ik gebruik zelf voornamelijk Firefox (dat is de losse browser van Mozilla voorheen Firebird) werkt over het algemeen een stuk beter en sneller dan IE. maar er zijn toch een paar plugins die alleen of beter met IE. werken, zet gewoon je nieuwe browser op standaard en hou IE. voor de rest.
Je kan wel mozilla als standaardbrowser instellen, maar IE eraf gooien, zou mss wat veel gevraagd zijn, ik denk dan aan plugins lijk mirc en dergelijke, die veel beter werken op IE...
Aangezien nog niemand heeft gezegd dat MSN daar ook weg van gaat. Dat gaat ie dus niet. Het zijn 2 heel verschillende programma's en daarom zou MSN dus gewoon blijven staan. Het enigste wat niet meer zou kunnen werken is de link naar je mail maar MSN zal Firebird denk ik wel openen maar dat weet ik niet zeker.
Je hebt het over 2 totaal verschillende dingen. MSN messenger en Internet Explorer. Vanzelfsprekend zijn deze 2 programma's niet van elkaar afhankelijk en dus zullen ze onafhankelijk van elkaar werken. Zelfs als je MSN explorer verwijdert doet je MSN messenger het nog!