zet ik mn xbox aan, laad pgr2.. laad mijn profile.. niet dus... profile corrupt.. dus alle gouden en platina medailles weg.. alle banen.. alles.. valt hier nog wat aan te doen? of mag ik gewoon weer overnieuw gaan stunten...
Ben bang dat er niks aan te doen valt. Maar als goed wordt het wel op live bij gehouden dus als je dat hebt hou je wel je kudos.
Heb je geen LIVE dan??? Als het goed is staan daar namelijk je rankings en kudos opgeslagen dus die ben je dan niet kwijt, valt het in principe mee. Als je geen live hebt is het idd zwaar KL*TE!
Nee man, dat is echt ernstig. Sterkte man.... En dan iedereen maar zeiken dat die harde schijf zo vet is en dat het zo verschrikkelijk is dat die er in de Xbox2 niet in zit....
Tsss, alsof je met een memorycard minder problemen hebt :{ En ik denk niet dat het door de harde schijf komt hoor. Je hoort toch vaak dat dit soort dingen gebeuren wanneer je niet helemaal naar het beginscherm gaat wanneer je af wilt sluiten. En dat de volgende keer dat je hem opstart die file corrupted is.
Daarom backup ik mijn belangrijkste saves ook naar een Memory Unit Maar is idd balen voor je... En op Live slaat hij tog allen de Live rank op? Dus niet de rank die je gewoon in singleplayer behaald.
Nee, je live ranking heeft er niks mee te maken. Je bent gewoon je hele singleplayer kwijt, ook je wagens. Maar je staat nog wel gewoon in de ranglijsten hoor.
ben gister maar weer overnieuw begonnen.. wel makkelijk dan, ehehehehe.... zit alweer in de klasse met de impreza enzo.. dus... eerst maar weer alles goud, dan weer platina..
hmmm het schijnt te kunnen gebeuren als je hem te vaak tijdens een race uitzet, dus niet braaf naar het beginscherm teruggaat en dan uitzetten