heey voor de mensen die willen weten hoe die missie moet van die rots is hier welkom. je mot gewoon vet vaak proberen en steeds richten en schieten en dan een beetje weggetjes uitzoeken. zo heb ik het ook gedaan en ik weet nog steeds hoe die moet.
Offtopic: Ik heb em gehad, maar na 3x spelen was er geen zak meer aan. De manier van herladen ziet er lomp uit, de manier van wapens oppakken ziet er lomp uit, de manier van hoe de manntjes lopen ziet er lomp uit, en zo kan ik nmog wel ff doorgaan. 7½ was een mooier cijfer geweest imo
Dat level met die gast met die ijzeren hand bij zijn machines wat moet ik doen nadat ik zijn machines vernietigd heb (3 om percies te zijn bij 1 gaat de deur niet open die staat half open en lijkt al kapot te zijn??
je kan een rocketlauncer zoeken door onder het platform waar je op loopt te komen, volgens mij kan je daar ook binnenkomen in die kamer.
als je het spel in nederlandse ontertiteling enzo hebt moet je teamspel kiezen bij multyplayer . als je dan op start drukt tijdens het spelen dan zie je bij primair wat je moet doen om de missie te halen, en bij secundair staan dingen van verlies geen levens, vermoord alle ventjes enzo. en bij elke missie krijg je voor de secundaire dingen die je gehaalt hebt 10 punten en als je dan in totaal 30 punten gescoord hebt krijg je het area level buizenstelsel. simpel toch???
naar die kamer toelopen,auto aim gebruiken 2 keer schieten dan daar die laatste machine vernietigen dan naar beneden en dan onder die gast z'n glazen ding even 2 buizen kapot schieten en finito sluss
Even een vraag over deze game..... Ik zit vast bij dat je in die porsche kan rijden of met die bike. Opeens ga ik dan een treinrails over en dan zeggen ze dat ik eronder moet ..maar hoe?????? Op het einde val ik in een gat bij die brug. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
gewoon tegen de achterkant van die trein aan blijven rijden, als je dan bij die brug komt en je rijd goed in het midden dan kom je onder de trein en zie je filmpje dat je auto valt maar jij in die trein geklommen bent. Ik heb ook een probleem: op een of andere manier kan ik mijn savegames niet laden Ik ben al een paar keer overnieuw begonnen, maar heb er nu nog maar weinig zin in omdat ik niet verder kan met mijn save games. Iemand anders die hetzelfde probleem heeft of heeft gehad en een oplossing weet?
Je moest idd gewoon door blijven rijden alleen ik d8 dat ik dit al had gedaan. Ik zit weer vast maar nu dat ik van die berg afspring met me wagen en dan moet ik zo'n helling op. Alleen nu mkomt het punt dat die zegt van je kan niet door die poort heen. Waar moet ik in godsnaams heen? Je heb op de helft van die weg kan je naar rechts maar dan zegt die :je bent gezien misssion is over. Ik heb mezelf gewoon ontzichtbaar germaakt maar dat mag niet baten.Wie o wie kan mij helpen???
Hai There, ik zit in missie : "cathc the henchman", maar ik krijg hem niet te pakken binnen de tijd die er voor staat iemand een goede oplossing hoe ik dit eventueel wel voor elkaar kan krijgen, want ik moet de naam van die club te weten zien te komen en MYA redden zeg maar... HULP is dus zeer welkom, heb dit level al 15 x gespeeld nu.. Thanx already