Weet iemand wanneer Zone of the Enders 2: The 2nd Runner platinum wordt? Of wordt ie voorlopig niet platinum? Dank bij voorbaat. Als je niets hebt zeggen behalve dat ik het hier niet ga te horen krijgen omdat dit een Xbox site is, gelieve dan gewoon niets te posten.
Geen idee, het is niet voor niets een Xbox-site. Misschien is het handiger om dit op een PS2-site te vragen... Succes!
1. Ik weet geen PS2 site. 2. Ik heb geen zin om mij ergens te registreren. 3. Ik weet dat hij members zijn die ook véél van PS2 weten.
ik weet weinig van ps2 in ik denk dat dit forum niet voor niets van XBOXworld is maar misschien kan iemand een goeie ps2 site geven (www.ps2.com )
Op ps2.com heb ik al gezien. Misschien dat o.a Braveheart,GothicRulez,... antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Wie de fuck is Braveheart? Ik zal eens kijken wat ik kan vinden, moment. Edit : Ik kan niets vinden over een eventuele Platinum release van Zone of Enders 2. Sorry.
Ik kan er antwoord opgeven Hij is al Platinum. Check: deze site, klik op Playstation 2 (links), dan op Platinum (rechts) dan naar de letter Z, et voila.. Hij word naar Belgie verstuurd, alleen moet vooruitbetalen met IBAN Edit: Link aangepast, site was beveiligd
Dat is zone of the enders 1. wat trouwens ook een geweldig spel is, beetje kort maar wel zeer goed. weet iemand trouwens of ZOE 2 iets langer duurt?
Bedankt iedereen voor de hulp, maar ik vrees dat ik nog eventjes mag wachten om ZOE2 te spelen . @Sith_Vegeta: Ruilen doe ik niet omdat ik die post dinges (dus ook Fed Ex enzo) niet echt vertrouw en zeker niet als het pakketje al een wat groterr afstand moet doen.
Dude, Bij replay (www.replay.nl) is ie price shocker... 34,95 euro Beetje wirwar site, ff zoeken, maar dan vind je het wel. Anders bel d'r ff heen. Succes (en de game is VET! )