wie kan mij verder helpen? level 8 kom ik echt niet verder. ik heb alle mannetjes doodgeschoten, ook GRINGO en degeen die achter het gordijn staat, wil ik teruggaan naar mijn gijzelaars om ze te beschermen gebeurt er helemaal niets. als ik echter verder ga lopen worden ze toch neergeschoten. wat doe ik fout?
Ik weet het niet echt meer, het is al een jaar geleden dat ik Splinter Cell speelde. Misschien heb je hier wat aan: http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/splinter_cell.txt
vreemd... is dit 1 keer gebeurt of vaker.? je moet normaal namelijk eerst alle mannen van gringo neerschieten. als je dan een bepaald ventje neerschiet komen gringo en nog iemand. als die doodzijn en je schiet daarna gringo neer heb je normaal de missie uitgespeeld.
Waarschijnlijk staan ze aan de achterkant van die kamer waar die gijzelaars instaan, dus als je buiten komt gelijk naar rechts en dan nog een keer rechts.
Je bedoelt t laatste stuk in die stallen? Zoja moet de missie idd afgelopen zijn als je Gringo neerknalt...