1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

deus ex2

Discussie in 'Algemeen' gestart door CAP1, 4 mrt 2004.

  1. CAP1

    CAP1 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren is deus ex 2 uit. Ik ben benieuwd wat diegene die 'm hebben ervan vinden. vooral qua gameplay en performance.
     
  2. marty22

    marty22 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook zeer hoge verwachtingen van.
    Kweenie of iemand het hier al heeft gespeeld, maar ik ga het sowieso kopen.
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht em morgen in de bus. Daarna maak ik wel een korte impressie ofzo :)
     
  4. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld en die viel tegen vind ik. Had em leuker verwacht en meer actie.
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen verwachten meer actie denk ik omdat ze denken dat het een First Person Shooter is. Maar het spel blijft gewoon een RPG hoor :)
     
  6. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dues ex 2 op de pc gespeeld en heb er cker van genoten.
    En dat er weinig actie in zit is gelul. misschien in het begin een beetje, maar ik moest nog heel wat afknallen. Het hangt ook af van je speelstijl. Je kan ook je cloak uitzetten en alles ontwijken natuurlijk.

    Het spel is niet zo heel lang maar je kan em op 4 manieren uitspelen (verschillende facties joinen). Als je dat doet ben je wel ff bezig :)
     
  7. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik heel erg naar benieuwd ben zijn de controls. hoe is het schieten. bestuurd het een beetje lekker of is het maar een slappe hap....
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gister zo'n beetje ieder winkel in Maastricht waar ze spellen verkopen afgezocht, maar ik kon hem nergens vinden. Ik heb hele hoge verwachtingen van dit spel, al is het alleen maar omdat het een RPG is gemengd met FPS._O_
     
  9. DJ Lugs

    DJ Lugs ---...::...---

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook wel benieuwd..
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem bestelt bij gcshop. *)
     
  11. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zit toch geen live functie op?
     
  12. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb hem :) Hij is echt mega cool :D Graficks had ik iets meer van vewacht maar zijn zeker niet slecht. Maar de gameplay is perfect :)
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag is hij binnen gekomen. Ik heb hem vanmiddag een uurtje gespeeld, en ik vind hem geweldig. Het was wel even wennen, om een RPG te spelen vanuit first person. Vooral na Kotor.
     
  14. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij dan niet die Morrowind freak:confused:
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Jawel, maar daarom zou ik toch niet af en toe een ander spel er tussendoor kunnen spelen?
    Maar Morrowind zal altijd speciaal blijven. Geen enkel spel kan (tot nu toe) bieden wat morrowind kan bieden.
    Hoewel je ook bij Deus Ex lid kan worden van verschillende groeperingen.
     
  16. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zelf lid woorden van meerdere groeperingen te gelijk :D Dan krijg je meer goals. Soms moet je wel kiesen om dat de ene het zo wil en de ander weer anders maar dat maakt niet :)
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de OXM demo en van wat ik heb gespeeld is het echt een toppertje hoor, veel verschillende rouets die je kan nemen en extra dingen die je kan ontdeken, alleen verliest steeds het beest waarop ik wed in de bar
     
  18. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    deus ex 1 vond ik zeker een van de beste pc games ooit (samen met half life). Ik heb dan ook zeer hoge verwachtingen voor deel2. Waarscheinlijk bestel ik 'em als ik weer geld heb.
     
  19. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is wel aardig (tot nu toe). Het spel is nu flink aan het openbreken en ben beniewud hoe het verder uit zal pakken. Het spel haalt me gewoon over om deel 1 weer te gaan spelen (die is gewoon vetter) dus doe ik dat dan ook :)

    Deeltje 2 is soms zo "druk" het mikken is redelijk lastig, de combat voelt gewoon niet lekker aan. Headshot wil niet meteen zeggen dat je tegenstander dood is... dat is bij deel 1 heel wat beter. maar toch.. toch heeft deeltje 2 ook haar onweerstaanbare charmes... ik zal hem dan ook zeker verder spelen :)
     
  20. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Deus Ex Invisible War is nu drie dagen in mijn bezit en ik vind-em geweldig, op wat kleine, maar overkoombare, puntjes na :) Het verhaal pakt je beet (mij igg wel) en de opties om je eigen storyline te creeëren is té koel :). Zeg toe iemand te vermoorden, ga naar diegene toe en zeg dat je gestuurd bent om hem om te leggen, waarna je een tegenbod krijgt. Vermoord je opdrachtgever, ga terug om de belong op te strijken en leg vervolgens die ander om. Om maar even wat te noemen. Deel 1 ga ik denk ik ook aanschaffen. Top-game!
     

Deel Deze Pagina