John Carmack van ID Software heeft vandaag de systeemeisen van Doom III onthuld. Een grafische kaart met 128 MB geheugen die pixel shader 1.1 ondersteunt en een processor die op 2,5 gigahertz loopt moeten voldoende zijn om het spel te laten draaien. Daarnaast zal de multiplayer van Doom III de varianten Deathmatch, Team Deathmatch en Last Man Standing bevatten. Verder gaf John Carmack ook aan dat het testen nog tot in de zomer kan gaan duren, waardoor het spel mogelijk uitgesteld wordt. Ook vertelde hij dat Doom III op vier CD-ROM's uitkomt. www.insidegamer.nl
Zou bijna niemand kunnen spelen dan. Ik gelukkig wel Had al zoiets verwacht dus ik wilde voor de spel al up to date zijn.
Lol, als je had gewacht tot d3 uit was dan had je voor het zelfde geld betere/snellere hardware kunnen kopen...
Ja, maar dan had ik nu geen goede pc. Ik speel meer dan alleen Doom3 en het is beter om meteen een pc te kopen die Doom3 al aankan dan 2 keer moeten upgraden. Ben je per saldo duurder uit.
Kan ik vrij aardig redden maar heb alleen een 2600+ die geloof ik op 2.1 ghz loopt... dus dat valt weer tegen maar me video kaart is radeon 9800 pro dus daar red ik t wel mee
Met je 2600+ red je het makkelijk want bij systeem eisen wordt altijd uitgegaan van de clocksnelheid van een pentium processor de 2600+ staat ervoor dat jouw amd 2,1 ghz net zoveel berekeningen kan maken als de pentium IV 2,6 ghz. per clockslag kan amd dus meer berekenen ik hoef me ook geen zorgen te maken 3ghz pIV 9800 pro
Moet te doen zijn met dit systeem. Dit zijn natuurlijk geen minimum systeem eisen, anders zouden ze het spel niet aan de straat stenen kwijt komen. Als far cry kan draaien oo een een 1 ghz dan moet doom 3 om te concurreren zeker op 1,2 ghz gaan zitten anders kopen te weinig mensen hem.
Waaaat 2500 MHZ ??!! Waar gaat dat heen? Denken ze dat iedereen zat geld heeft ofzo? Ik heb "maar 2ghz"
Je kan het heus wel draaien met dat systeempje. Maar D3 is ook afhankelijk van je videokaart. Je kan doom 3 zeker wel op medium/high spelen.