nou ik ben in het verleden nog wel eens gegaan en een maat van me gaat nog steeds naar alles maar ik voel me er iets te oud voor en tegenwoordig krijg ik geld om te knokken inplaats dat ik weer een week in een cel mot zitten voor niks
Wazzook grapje natuurlijk Maar ik gaat wel en rel niet. Ook ikkus beetje te oud. Maar dit is heeft weinig met de thread te maken en dan wordt Martijn boos dusseh...
Martijn word toch wel boos, ik heb namelijk zijn goede bui gestolen! *Gooit Martijn's goeie bui op een stabel goeie buien in de hoek* Tjah sorry, Kleptomaan heh!
Ik weenie, als ik eerlijk toegeef, heb ik zijnj eigenschap om ergens overheen te komen ook welles uhmmm.....gejat al!
*uhum* *kuch* Gaan we hier weer verder over de wallpapers of..?? Dat we er een leuk kletsuurtje van maken in off-topic chat is ok.. maar..
precies we willen walpapers zien en GEEN VIEZE ! effe gemeld voordat er meer nieuwe mensen geband worden duidelijke regels !
Joehoe! Wallpapers zouden we gaan zien! Zijn ze dan?! Anders moet Xenior gaan knutselen en dat wil m'n psychiater liever niet....... lijm, scharen, punaises....levensgevaarlijk. Impress me Or not:r
Het wachten is nog steeds op een wallpaper van Martijn, want alleen hij kan een echte maken En toen zag ik dat hij pas 16 is en ik al langer als dat hij leeft met computers werk Some men never grow up, they just grow old!
Hee ik heb al wat gepost, of telde die niet? Wouter beloofde ff terug in dit topic ook nog dat ie er een zou maken btw
huppaaaaaa, een kool wallpapertje alla kobold preview versie: een vriend van mij wou de hoes van PGR op een t-shirt laten drukken, dus ik bezig met een scannetje van de hoes, beetje de boel inkorten en alles, anders wastie te lang, is nog best aardig uit de zeep gekomen... tis totaal anders formaat dan de hoes, en een perfecte wallpaper nouw! geen idee wat ik anders zou moeten maken...anyways... is nog niet 100% af, voor hogere resolutie... moet nog een en ander vescherpen handmatig, en xboxworld logo erin doen (versie 3 logo, van xboxworld versie 3 dat nooit afkomt??)