ik ben al enkele dagen tevergeefs op zoek naar hunter: the reckoning, hij is tuurlijk al uit, maar 'k heb hem nog nergens hier zien liggen en overal waar ik bel moet ie opnieuw binnenkomen... welk een ga ik nu eerst hebben, hunter of enclave... straks komen ze nog alltewee op dezelfde dag binnen
tja...snel erbij zijn is de boodschap he...dit weekend was ik nog in de GM...alle nieuwere xbox spellen waren er uitverkocht...enkel maar goed nieuws he...
in belgië hebben ze gewoon te weinig xbox-spellen, ze kopen er gewoon te weinig in (maar met bloodwake ed blijve ze wel zitte)
hmm, das natuurlijk ook een slechte zaak, ze moeten weten welke games ze veel moeten inkopen en welke niet
Ook een beetje wazige site! Zelfs GTA3 staat daar nog als pre order voor de XBox ! En een game die allang uit is zoals Cel damage hebben ze niet! Weird....very Weird
Normaal gezien niet. Het ligt er ook allemaal een beetje aan wanneer je bestelt. De leverancier komt elke vrijdag langs. Is je order voor vrijdag binnen, dan wordt het diezelfde dag nog opgestuurd. Kon de leverancier het niet leveren kan je een weekje wachten (wel bagger voor een game waar je al een tijdje op wacht). Ik bestel er voornamelijk mijn DVD's ... ik ben nu aan het twijfelen of ik snel Enclave nog zou bestellen. Hij is er wel goedkoop 58€.
63 euro????? haal hem dan bij de mediamarkt, daar zijn ze meestal 10 euro goedkoper,maaaaar ik was er laatst en wilde hem ook kopen maar hij was er niet...uitverkocht,maar hier in V&D bijvoorbeeld ligt ie wel nog....heb alleen nog niet al het geld,nog 20 eurootjes!
Was een reactie op Munch : Originally posted by Ricobah Als je in de buurt van Nijmegen woont: Yellow&Blue in WC Dukenburg heeft 'm voor 60 euro... reply van Munch: 63 euro????? etc...
waar gaat dit nou weer over, hier hebben we hem iig (in de buurt) voor 53 euro en dat is bij alle spellen, soms is het maar 5 euro verschil, maar goed, gelukkig komt er ook een mediamarkt in Heerlen....hehe