Rare werkt alleen voor nintendo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxer14, 22 jul 2002.

1. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Dat had Rare aangegeven, dus geen Perfect Dark Zero op de Xbox??

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen. Maar misschien dat er in de toekomst nog wel ports komen???

3. Somnium

Somnium Guest

Ik weet zeker van niet :p :) :9

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    And that is ":p :) :9" because... ?

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet!!!, die wou ik eigelijk wel

6. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    gelul
    toen ze geinterviewd werden kwam de vraag gaan jullie ook
    spellen maken voor de Xbox en toen zeide ze maybe.... en dat was
    een interview van gamespy dus ik weet niet waar je deze onzin vandaan heb:{

7. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk komt perfect dark zero niet op de xbox, ze hebben een contract met nintendo, dat zou dus niet kunnen en nintendo zal perfect dark echt niet opgeven hoor.

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero is nog steeds niet officiëel aangekondigd hoor, dus dit is sowieso onzin. En ik weet dat ik speculeer, maar die vertraging zou best is wat met het xbox vs. ngc conflict te maken kunnen hebben.

9. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Rare en nintendo hadden ruzie..........maar is niet intressant ik zie het wel;)

10. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht toch wel dat ze het hadden aangekondigt en ik weet zeker dat het voor de ngc komt en niet voor de xbox, zo is dat nu eenmaal, rare werkt vooral voor nintendo

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Er is nooit gezegt dat het er wel op kwam...en ik ging er ook niet vanuit dat hij op de xbox uitkwam...

rare maakt spellen voor nintendo...simpel zat....

12. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha ik werd gebelt door de PU ik had het gister ff gevraagd en die zeiden LUISTER GOED....! We Weten bijna zeker dan perfect Dark Zero op de Xbox komt en kameo staat al vast
    dus........dit heeft geen zin meer ]:-

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark MAG multi platform, want nintendo heeft daar de license niet van. Maar offie op xbox komt is nog maar een vraag. Evenals op gamecube. Er is ooit 1 video van laten zien, die niet erg veel toonde, dus wie zegt dat ie ooit komt.

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja.... en met rare moet je ALS ze een releasedatum geven, ongeveer een jaar erbij tellen, want die mense daar schatten altijd verkeerd in 8)

15. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws van de grootste Perfect Dark Zero fansite

Officiële site van Rare

Check de linkjes maar, zoek de hele Rare site maar af. Het is niet aangekondigd. Let op: het spel is nog niet eens bekend gemaakt als titel die in de toekomst, en dus al HELEMAAL over welk platform. De site van het eerste uur, onderstreept nog eens dat Rare weigert de titel te bevestigen.

Voor zover wij weten kan dat hele spel nog een haox zijn en nooit uitkomen.

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    of jij lult uit je nek of (zoald gewoonlijk) de pu

kameo :D was het maar zo.....dit was 1 van de enigste games die ik zou kopen als ik een gamecube had...

17. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook niet intressant heb toch een Cube dus;)

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Rare heeft officieel nog niet bekend gemaakt of ze multi-platform gaan ..er gaan wel steeds meer geruchten de ronde. volgens mij zijn dat de feiten

19. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat Rareware multi-platform gaat blijft aanzienlijk, maar bedenk wel dat iedereen die dat maar wil wat kan gaan roddelen. Rareware zélf ontkende echter alles.

Rareware heeft nog steeds een heilige naam merk ik, zelfs onder XBOX fanaten. Welnu, ik heb zelf zowaar alle Rareware games voor de Nintendo 64 maar met uitzondering van Perfect Dark werden alle meer recente games steeds minder. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe ver Starfox Adventures boven de menigte weet uit te springen op gebied van kwaliteit.

Het valt me ook op dat ook hier Cube fanaten en XBOX freaks bijna hand in hand gepaard gaan. Bij de Playstation 2 en Cube is dat eveneens het geval, maar een Microsoft én een Sony lijkt een combinatie die niet hoort. Vreemd, maar als bezitter van de Nintendo Gamecube en binnenkort de XBOX Live én de Playstation 2 maakt het mij niets uit.

Ik wil Socom, TimeSplitters 2, Unreal Championship, Unreal Tournament 2k3, Sly Racoon, Red Faction (2), en nog een handvol schitterende titels... van de hand van Nintendo die iedereen we weet op te noemen.

I rest my case, slaap lekker :)

20. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0

het is geen gerucht het is de WAARHEID!
    }:]

Deel Deze Pagina