Specs van de DS??!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 11 mrt 2004.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kon er op wachten dat vroeg of laat wel iets zou uitlekken van de Nintendo Double Screen met de code naam Nintendo Nitro. Of het blad met de specs de real thing is, is nog afwachten.

Maar dat mag verder niet boeien, het geeft nog meer voer voor speculatie maar weet anderzijds ook bepaalde geruchten en opvattingen te bevestigen. Vooral de input is belangrijk om bij stil te staan. Touchscreen wil zo veel zeggen als het raken van het scherm voor het activeren van functies. Hoe dit in combinatie zal gaan met de games is iets waar we op dit moment naar kunnen gissen. Verder zit er volgens dit a4tje met de specs ook een mic ingebouwd wat voor voice activated games zijn dienst zal moeten doen.

De techies zijn uiteraard ook geïnteresseerd in de harde specs en ook die staan netjes vermeld op het stukkie papier. Daarnaast is het leuk te weten dat het wireless netwerk gamen tussen 2 (of misschien meer) Nitro's door Nintendo ondersteund kan worden door de aanwezigheid van het 802.11 protocol. Of dit de snellere 11g is, is nog onbekend.

De specs, voor zover deze feitelijk zijn, beloven veel goeds en nu is het wachten op de eerste echte beelden van het ontwerp en belangrijker nog, de games!

bron: www.dgs-online.nl

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er interessant uit:9
    Ben benieuwd of het iets word:cool:

3. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    dus dat wordt een soort gameboy met touchscreen ?

4. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo klinkt leuk, nu hopen dat het echt is :D

Dan overweeg ik er misschien om er een te kopen.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt goed maar kwil eerst meer weten van games enzo voordat ik er ook maar over ga denken om te kopen. Zelfde geld voor de psp.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik geloof het als het officieel is. Ik kan ook zomaar een codenaam verzinnen :{

7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
  8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    IGN meld dat het bijna orgineel is, ik denk niet dat ik em ga kopen (lees: heb vorige zomer al een SP gekocht en daarvoor een GBA,GB,GBC) het moet maar een keer afgelopen zijn...

Daarom heb ik ook een xbox gekocht voor vernieuwing..

9. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    die psp die!!!

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    :confused:

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Gaat 0wnen :cool:

Maar de DS van Nintendo lijkt me niks. Orgineel, dat zeker, maar hij spreekt me echt niks-komma-nul aan.

Deel Deze Pagina