Ik kan hem kopen via een adresje voor gekopieerde spellen. Hij komt denk ik over een week of 2 in Nederland, Het is niet knoppenrammen maar je maakt gebruik van allebei je duimstikken op je joypad
Gefeliciteerd... Dat noemen ze nou illegale software... Dat is het perfecte middel om je favoriete console om zeep te helpen. Als je wilt opscheppen over het feit dat je 'm al kunt kopen, voordat die in de winkel ligt, kun je denk ik beter naar gamers.nl gaan... Daar heb je nog meer van jou soort...
ach doe nie zo triets man, ik zeg alleen dat ik een adresje heb, en hoe weet jij nou of ik hem omgebouwd heb ofniet??
Daar gaat het niet om, je maakt hier een topic om te posten dat je een spel illegaal kunt krijgen. Dat is pas triest. En als je je XBOX niet had omgebouwd, zou je het niet interessant vinden dat je 'm al kon krijgen, dus zou je d'r ook niet over posten....
Ik post hier een tread om te laten weten dat het spel werkt door niet om op de knoppen te rammen wat velen dachten. En ik wist nog niet dat ie uit zou komen, dus....
Omdat je daar laatst zelf een thread over had geopend,met de opmerking dat je nog geen adresje had voor spellen!! En die thread is toen, geheel terrecht, GESLOTEN!
Beetje vriendelijker kan ook wel.. Hij had het gewoon verkeerd geformuleerd.. Hij wou ons alleen vertellen dat de game een diepere gameplay heeft dan dat we dachten!! Thnx. Xboxer14 Dat van dat adresje kan je beter even verwijderen..