Ik heb weer zin om een nieuw spel te kopen. Welk spel is een goed aanrader? Deze spellen heb ik al: PGR2 MM3 SEGA GT 2002 True Crime: SOLA Top Spin Fifa 2004 Sims Erop Uit Star Wars KotOR Rallisport Challenge Dead or Alive 3 Dus wat is nou een leuk spel waar je lang mee bezig bent. Ik bedoel dan niet een spel die alleen op Live leuk is, zoals Counterstrike, maar ik zoek een Single Player spel dat lang mee gaat.
Word een beetje een opsom topic, maar ik zou nog ff tot eind maart wachten, en Splinter Cell: Pandora Tomorrow kopen. Goede singleplayer én multiplayer (waarschijnlijk)
Wij kunnen niet zeggen welke game jij super zal vinden, smaken verschillen!! Lees een paar reviews en vorm zelf je eigen mening
Sorry Robbertje, maar aangezien iedereen hier weer een andere mening heeft over games heeft het weinig zin om te vragen wat ons nu leuk lijkt voor jou. Tevens leiden dit soort threads tot inhoudsloze opsomtopics. Ik raad je dan ook aan om echt zelf reviews te gaan lezen zodat je voor jezelf kan uitmaken wat je nu leuk lijkt. En voor de reviews op XBW kun je hier terecht.