Re: Re: eikel
lekker slim antwoord......en al helemaal dat je zelf aan aan geeft dat je nooit een dreamcast heb gehad lmao.
dreamcast maakte gebruik van een dreamkey om zo van hun eigen internet systeem gebruik te kunnen maken.
omdat de dc maar een 33 kbs modem had moest je idd inbellen via de telefoon.
maar jij snapt er volgens mij geen reet van wat ik bedoel.
hier in nederland regelde telfort het internet gebeuren via de dreamkey.
overal in heel europa was alles al klaar behalve hier.....je kon zoveel inbellen als je maar wilde maar je kwam niet online omdat er totaal geen providers waren in nederland.
alles van dc ging via je eigen provider en die zorgde ervoor dat je weer in contact kon komen met bv servers ergens anders in europa......dus het lijkt mischien wel slim om op dingen te reageren maar alleen als je er iets van af weet...sugestie hoor
.
wat ik denk dat x box een soort gelijk systeem op poten gaat zetten.
ik weet dat ze met portals gaan werken die dan de hosts worden voor het internet.
voor west europa word de portal london.
eergisteren was mijn broer (de goeie vriend dus) hier bij mij en vermelde nogmaal het gesprek dat hij gevoerd had toen de heren van microsoft die bij hem op zijn werk waren.
ik kan en mag niet vermelden waar mijn broer werkt omdat deze info nogal gevoelig ligt en al helemaal bij mickeysoft.
x box live zal volgens microsoft nederland (dus niet volgens mijn broer) niet klaar zijn rond de herfst in nederland.
dat is de info waar ik en me bro het moeten doen en die komt uit eerste hand van de bron zelf.
de reden waarom ik dit vermeld en mischien nog belangrijker vermelden kan is omdat niemand weet wie ik ben en wat ik doe.
daarom vermeld ik ook niet wie mijn broer is en wat hij doet voor de kost.
de tijd zal het leren en begrijp me goed dat ik ook de dupe ben van loze beloftes gemaakt door microsoft zoals jullie allemaal.
er kan uiteraard nog heel veel veranderen....5 dagen geleden hoorden we dat er een meteoriet de aarde kwam platrossen en nu schiet ie maar 34432452421 ziljoen kilometer langs ons.
ik hoop dat mickeysoft er ook naast zit.
Laatst bewerkt: 28 jul 2002