let op heel BELANGRIJK

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alibabaz, 12 mrt 2004.

1. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al een aantal keer gevraagd, kun je vertellen bij welke winkel je problemen hebt gehad. Misschien weet iemand een ingang hoe je bij die winkel je geld terug kunt krijgen.

edit: typo

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    We pikken hier geen hoeren op bij de ingang he.... :+

3. alibabaz

alibabaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik ga geen namen noemen van internet sites
    want zometeen krijg je weer van die reacties
    "maar daar heb ik al een paar keer wat besteld
    en bij hun heb ik nooit problemen gehad"
    dus vandaar dat ik de internetweb adress niet plaats hierzo
    en voor al diegene die denken dat het internet 100% betrouwbaar is
    die moeten maar zo blijven denken
    er komt dan zeker een dag dat ze je flashen
    en dan zul je zoeken naar een zakdoekje
    en zelfs die vind je dan niet
    want ze hebben je dan al helemaal kaal geplukt:'-( :'-( :'-(

4. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,

Ik weet niet wat jou probleem precies is, maar als je hier niet de naam van de website durft te noemen, dan moet je hier maar niet posten.

Je krijgt nog een kans de sitenaam te posten, anders gooi ik er een slot op.
    Je ziet het maar als chantage of niet, maar anders moet je maar niet zeuren.
    Zelf heb ik al tientallen keren online besteld met mijn creditcard en nooit problemen gehad.

Ik dacht dat we hier op het forum bij elkaar kwamen om elkaar te helpen en van elkaar te leren, maar blijkbaar wil jij dit niet.

Dus dit is je laatste kans.

5. alibabaz

alibabaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkee owkee

het was www.eensitediehiernietmag.com

ik heb ook al een paar keer naar hun gemailt
    maar ze mailen je met zo'n houding van

HET INTERESEERT ONS NIET

dus jullie zijn gewaarschuwd

yo toxic tim thanx voor de help
    ik ga maandag contact opnemen met die creditcard lui

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  6. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Die site levert onder andere modchips en imported games.
    We weten niet wat Alibabaz heeft besteld en dat maakt ook niet uit.
    Feit blijft dat ie betaald heeft met zijn creditcard bij een online winkel en dat hij niks ontvangen heeft.

Dus alleen nuttig reageren graag.

7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Alibaba en de veertig rovers anno nu -> Alibabaz zonder 60 euro's :p

/Mod Ik zei nuttig posten, ga maar een weekje afkoelen

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    o_O, eerste de hele tijd aandringen met het geven van een url, en dan commentaar geven op wat de site verkoopt?

9. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik er vanuit ging dat het om een wat meer bekendere site ging.
    Daarom vroeg ik de URL.
    En trouwens....als ik die site zou laten staan, dan zou dat tegen de door ons zelf opgestelde regels zijn.

Was het gewoon een site geweest die normaal games verkocht, zoals www.play.com of www.amazon.com om maar een voorbeeld te noemen, dan had ik gewoon de URL laten staan.

En wat dan nog.....het gaat hier om iemand die zijn geld kwijt is geraakt door een transactie met een bepaalde website.
    Het gaat hier dus NIET om wat de inhoud van die site is.

En nu weer nuttig posten hier en geen onzin reacties. En dat geldt voor iedereen

10. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand een lijst met betouwbare site's maken, heel vaak lees je dat het goedkoper is, moet je dan altijd met een creditcard betalen?

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Die jongen heeft de thread gestart om aan ons duidelijk te maken dat we geen webwinkels moeten vertrouwen. Jij en enkele anderen voregen aan hem waar hij de games had gekocht, hij vertelt het, en het mag er niet staan. Dan heeft deze hele thread in principe geen nut, aangezien we dus worden gewaarschuwd voor een webwinkel die we niet mogen weten? :confused:

En sowieso, als bijvoorbeeld play.com, of GCshop.nl nu opeens naast hun huidige aanbod een enkele modchip gaat verkopen, of een Flash card voor de GBA, mogen we er dan niet meer over praten? Beetje overdreven, niet?

12. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp precies wat je bedoeld hier, maar deze regels zijn nu eenmaal opgesteld.
    Wij als XBOXWORLD willen niet dat hier gepraat word over modchips en hacken van de XBOX.
    Dus plaatsen we ook geen verwijzingen naar sites die dat wel doen, of sites die juist dat soort spul verkopen.

Zoals ik al een een van mijn vorige posts hier zei: "Ik was me er niet van bewust dat het ook een site zou kunnen zijn die dit soort spul verkocht".
    Dat lampje ging pas branden bij mij toen ik op de site zelf keek.
    En ja...dat was al te laat ja.

Anyway.....rest er alleen nog te zeggen dat je gewoon niet moet kopen op sites die modchips verkopen, dan zit je op dat vlak in ieder geval goed.
    En hoef ik hier ook niet de link naar die site te plaatsen.

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom niet? Nooit van Lik-sang gehoord? Een van de grootste internetwinkels, die naast een shitload aan gaming goodies ook nog wat chips verkopen? Zo betrouwbaar als het maar kan, en dat kan ik van sommige mod-chips loze winkels niet zeggen.

En wat heeft het het aanbod van een winkel sowieso met de betrouwbaarheid te maken?

Sowieso begrijp ik die hele hetze van jullie tegen chips niet. Ik heb een modchip, ja, en daardoor kan ik nu jpegs, mp3's en regiovrij dvd´s en games afspelen. Dat ik daarbij toevallig ook nog gekopieerde games kan spelen, doet me vrij weinig tot niks, en zo denken er wel meer over. Haal jullie hoofden uit het zand, in plaats van zo fanatiek modchips stil te zwijgen, kunnen jullie ook een mooi artikel schrijven over de mogelijkheden die zo´n chipje biedt...

/Mod Wij steken onze hoofden bewust in het zand.
    En jij mag dan die ene nobele ridder zijn die het niet in z'n hoofd zal halen om er gekopiëerde games mee te spelen.
    Naast jou zijn er zat anderen die zo op ideëen gebracht worden.
    En dat is iets wat we onder andere niet willen.
    Je koopt dat ding om er games mee te spelen.
    En als je ze niet kunt betalen, dan moet je er geen een kopen.

mp3's/regiovrije DVD's en jpegs kan ik ook LEGAAL bekijken/beluisteren op/via mijn XBOX.
    Dan moet je maar de XBOX Music Mixer kopen

14. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij geeft ook ene andere tip in z'n eerste post hier: "bestel geen dingen online bij buitenlandse bedrijven". En daar kunnen we dan al een aardig eindje mee weg. Men kan ook zelf wel inschatten dat een onlineshop die ook modchips en dergelijke verkoopt, minder betrouwbaar is dan een onlineshop die alleen mat orginele titels/hardware verkoopt.

Deel Deze Pagina