1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werd helemaal blij toen ik net op xboxworld zag bij het nieuws dat ze met motogp 3 bezig waren...de motogp serie op de xbox vind ik 1 van de beste spellen op de xbox...het verveeld nooit,ik hoop wel dat ze die tutorials iets makkelijker maken want die waren altijd zo moeilijk,dit word zeker een titel om naar uit te kijken:D
    post hier alles over motogp 3;)
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik las het ook net, heel leuk, kep alleen beide spellen niet moto gp 1 en 2, want ik had de demo versie en dacht dat ut niet veel beter werd, maar had daarna een keer moto gp 2 gedaan en was verkocht, maar ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen om die te kopen dus wil nu mijn slag slaan met moto gp 3!!
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de 2 eerste games echt kapot gespeeld:p maar kvin dat deze treath een beetje nutteloos is....de game komt nog lang niet uit. Halo2 komt ook nog lang niet uit maar bij Halo2 geruchten en feiten echter wordt er veel over de boeken uitgetypt enz..en er zijn ook veel geruchten
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  4. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dit spel vind iedereen toch leuk,het is niet zomaar een spel...als ik niet een tread over motogp 3 startte,deed iemand anders het wel:D
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt het spel, tha bomb. I love mgp. Dit is superb!!!!:9 :9 :9
     
  6. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    en je kunt met ducati's rijden!! ik ben benieuwt hoe populair die uber motoren op live worden :confused: wat jullie?
     
  7. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer mooi nieuws!
    Net Motogp2 gekocht en die vind ik echt super vet :)
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Over moto gp 3 zullen ook nog genoeg feiten en geruchten komen hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Beter een topic vroeg dan een topic te laat toch?

    Ik heb moto gp 1 gespeeld, maar ik vond het niet geweldig, was wel leuk om een beetje wheelies te doen enzo, en andere tricks, maar echt geweldig vond ik het niet. Ik ben ook geen race fanaat, vind er niks aan, dus ik vind het niet zo intressant....
     
  9. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb demo van 1 gespeeld en heb 2 gespeeld , maar ze lijken nogal op elkaar . Maar er is gewoon weinig te veranderen aan een Racegame zoals MotoGP.
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP1 en MotoGP2 lijken op elkaar?!! dan heb je 1 van beiden oftewel gewoon niet gespeeld of je hebt geen zin om er meer woorden aan vuil te maken|:-
     
  11. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    de verschillen zijn minimaal, aan het idee kan opzich weinig aangepast worden
     
  12. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    YO alex daar gaan we weer aan de ene kant heb ik wel zin maar als er toch weer geglitch wordt, waarom dan? ik hoop van niet maar moet eerst dan 2 controllers kopen :D gaan we weer iedereen even ownen ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben een een fan van dze serie ja, maar wat kunnen ze echt nog verbeteren aan deel 2? Dat deel was immers bijna perfect _O_
     
  14. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    grafisch kan het nog beter,en meer leven op het circuit kan toch ook nog....publiek ofzo
     
  15. dj_raoul

    dj_raoul X-Box Racer

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, erg cool, al vraag ik me ook af wat ze nog kunnen verbeteren. Graphics kunnen natuurlijk altijd beter, al vond ik ze in MGP2 al heel erg vet...

    Maar het mooiste van MotoGP is gewoon de ongelofelijke hoeveelheid gevoel, feeling met je bike. Met geen andere game vind ik het racen zo 'puur' als deze. En ik hoop echt dat ze dat vast kunnen houden met versie 3, anders hoef ik hem niet! :)
     
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooie aan een nieuwe versie zou zijn dat je gelijk weer een hoop spelers en een levende community hebt.....voor de rest zal er waarschijnlijk niet zoveel verschil zijn....hopelijk blijft deze wat langer bug-free, of wordt deze wel snel gepatched
     
  17. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wat meer layers die je op je motor kan plakken, want ik liep nogal vaak vast wanneer ik m'n motor restylde, altijd net 1 of 2. Dus minstens 10 layers in deze versie zou wel lekker zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  18. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar,je moet meer mogelijkheden hebben om je motor te verfraaien....mijn zelf gemaakte motor kwam niet eens in de buurt(ik probeerde een mooie honda te maken die op de motor van rossi leek)...dat lukte gewoon niet
    oftewel meer opties voor je custom bike mooi te maken
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf MotoGP2 niet zo leuk, wel vermakelijk maar de besturing is gewoon heel anders. ik speel de laatste tijd weer een beetje de demo op Live, heb MotoGP2 ook weer even gespeeld. Maar deel 1 rijd gewoon veel lekkerder. de reactie van de rijder is volgens mijn gevoeld veel sneller, de laatste chicane in Suzuka mag je wel heel langzaam nemen wil je er goed doorheen komen,, zo zijn er meerdere bochten. en in deel 1 had ik er echt helemaal nergens last mee.

    En de sfeer vond ik ook gelijk anders in dit deel, dit leek meer op een simulatie (ook qua graphics, vraag me niet waarom ik dat denk, dat is gewoon het eerste wat bij het verschil in graphics bij me opkomt, arcade/simulatie) dit deel leek veel serieuzer. niet dat deel 1 dit niet had, amar het leek meer cartoony ofzo.

    En de motoren vond ik nu ook neit fijn, ik had al gezegd over de reactie van je rijder, en dat lag neit alleen aan de motor, de honda RC was gewoon slecht voor mij, kon niet eens powersliden zoals in deel 1. en met die nrc was het ook neit echt iets voor mij.

    Ach ik ben een zeikerd, ik hoop dat deel 3weer een beetje zoals deel 1 zal worden, er zijn natuurlijk betere punten aan deel2, maar sommiuge dingen zou ik graag terug willen zien. alhoewel er weinig kans voor is aangezien het succes vrij groot is.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    HEBBE HEBBE! (als ie uit is!) Ik heb deel een en twee allebei kort gespeeld en ik was helemaal verkocht! Het rijden voelt echt heel goed aan. Je "voelt" de motor rijden. Na ja het is moeilijk uit te leggen.
     

Deel Deze Pagina