Ik heb gister een xbox gekocht, en hij is echt bruut! Ik heb een rosso pack gekocht. PGR2 is gewoon een soort tegenhanger van grandtourismo op de ps2. Maar dit is echt mijn vraag: Klopt het dat het kopiëren van een cd op de harde schijf echt zo lang duurt?
Ja, dat duurt aardig lang ja. Ik dacht eerst ook in het begin dat er wat mis was, maar dat hoort gewoon zo.
weird..bijna elke topic word geclosed omdat ie niet binnen de policy valt en dan komt er een of andere snotneus vertellen dat ie een xbox heeft en de topci blijft open...of zijn die GoDerators zo scheel?
hij heeft gewoon een normale vraag hoor al zou hij nou alleen komen vertellen dat ie een xbox heeft gekocht.. dan zouden we daar niet zo veel mee kunnen. maar hij heeft een vraag, dus waarom zou ie dan geclosed moeten worden?
Ik heb nog een vraag. Als het goed is kun je toch die muziek in de game laten afspelen? Hoe moet dat?
dat ligt aan de game, bij pgr 2 moet je kijken bij options, daar staat het ergens. het kan niet bij elke game, meestal staat op de achterkant van het hoesje of het kan of niet.
Die kun je vinden als je de Zoek functie gebruikt. Scheel? Nee. Hebben we ook een leven buiten XBW? Ja hoor. Deze topic is vrij nutteloos en gaat dus ook dicht.