1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo level 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door Halogamer, 13 mrt 2004.

  1. Halogamer

    Halogamer manowarfreak

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder bij level 8.
    Ik ben bij het tweede ruimteschip in de lucht. Maar ik kan niet in de lucht, want er is geen banshee. Hoe moet dat?????????
     
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat 2betrayels is, dan staan er nl. 2 banshees op het einde.
    bij de laatste grote battle dus, waar die 2 hunters vanachter die rotsen komen.
     
  3. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als het goed is staan die er, maar het was idd wat fijner als je de naam van het level zou zeggen.
     
  4. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon vet sneaky rechts om de rotsen heen(waar de flood links omheen lopen) en dan rennen voor de banshee, kan je iedereen vervolgens vanuit de lucht neerknallen :D
     
  5. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je >iets voor dat stukje< een auto halen. Dan rij je gewoon naar die 2 banshees heen, en dan vlieg je weg....(of denk ik aan het verkeerde level?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    level 8 is two betrayals, maar hij bedoelt volgens mij level negen want hij heeft het over het tweede schip in de ruimte dat vasthangt... eerste is in level 3.. maar goed als het goed moet je gewoon doorgaan en dan komt vanzelf dat blauwe ronde ding bij je en die brengt je naar het ruimteschip.. d8 ik.. ik kan het helemaal fout hebben, want ik speel nooit meer singleplayer halo alleen nog maar system link.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    zeg aub iets duidelijk waar je nou precies vast zit, vind dit een beetje wazig. De naam van het lvl zou al helpen, dan kan ik je het waarschijnlijk zo vertellen.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad ja, want level 8 is Two Betrayels, maar daar zit nergens een ruimteschip in.

    Ik neem aan dat je in level 9 zit, Keyes, dus zal ik het voor dat level uit proberen te leggen.

    Aannemend dat je net uit het ruimteschip bent gevallen. Het is daar vrij donker beneden, maar ergens is een inham. Als je de weg vanaf daar volgt kom je vanzelf bij een gravitielift (zoals in level :cool:, die je dan weer terug in het ruimteschip brengt.
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    In het level Keyes heb ik het zonder banshee gedaan. Ik snap niet over welk level hij het heeft. Als je 2 betrayels bedoelt dan is het het beste om die rocket launcher te pakken en dan die tank ten 1ste neer te knallen. Dat level vind ik nog makkelijk op legendary(alle eigenlijk)
    |:- |:- *)
     

Deel Deze Pagina