Hoi ik heb hem op het werk even getest en was toch best onder de indruk. Heeft iemand hem al gespeeld hij best okeeeeee, ziet er mooie uit en speelt als een juweeltje, dat water ahhhhhhhhhh")
okee, Graphics zijn echt heel mooi gemaakt vooral de water effecten. 9/10 Gameplay is een beetje zoals Tony hawk alleen net niet even goed zullen we maar zeggen. 8/10 Geluid is oke, veel muziek, en natuurlijk veel water geluiden 8/10 Replay tja als je van een dergelijke titel houdt dan is het onbeperkt, beetje vergelijkbaar zoals tony, en agressive inline. 9/10 Ik geef deze game een 8,5 aangezien het nooi eerder is gedaan dus wel degelijk origineel, het is en blijft een extreme sport dus wel een beetje voor de liefhebber van dit genre. Probeer hem eens te spelen als je van deze games houdt ik garandeer je dat het je een tijdje bezig houdt. Hou er rekening mee dat ik deze game niet UREN heb kunnen spelen, dus ben ik redelijk subjectief.
het ziet er wel erg mooi uit inderdaad. Maar ja dat zegt ook lang niet alles. Speelt het wel een beetje lekker? je hebt het over: minder dan tony, mmm
Tja tony is dan ook wel een game die ALTIJD hoge cijfers heeft gehad voor de gameplay. Dit is een nieuwe game zie hetals de eerste tony Hij speelt lekker hoor begrijp me niet verkeerd, soepel en er zit een goede snelheid in Wat ik trouwens echt met dit spel had was het gevoel dat je ECHT op het water zat. Het beweegt echt zoals echt zeg maar
ik heb hem .... en vind hem hartstikke vet... je hebt allemaal originele objectives je kan naast gewoon boarden ook in de boot varen. Er is zelfs een multiplayer optie waarbij de 1 vaart en de andere stunt.... een dikke 8.5 - 9
Ik wil hem wel, maar aan de andere kant ben ik ook bereid om te wachten op Tony Hawk underground... Zit nog te twijfelen... DIe coop is echter wel zeer ferm lijkt mij
ckers en het is ook heel leuk dat je het touw kan loslaten en dan naar ruimtes kunt gaan waar je anders nie kan komen...
Ja weet ik maar ik bellichte alleen ff de mode die ik leuk vond.. maar die mode moet je nie spelen met iemand die zelf wil stunten want dan gaan ze allleen maar irri doen met die boot
Great ik heb een reviewcopy en ben al behoorlijk aan het spelen. Is best een cool spel, waken rockt, moet nog wel langer spelen om duidelijk mening te krijgen. Wat ik direct mis: Create a Waker En ja, het is vrij makkelijk onder de knie te krijgen en er is véél te doen. Graphics zijn ok. Overstijgt Tony Hawk niet.
Is inderdaad een leuk spel heb hem gehad maar weer weg gedaan werd mij te eentonig, geef mij toch Tony maar
ik wil hem ook Heeft iemand enig idee waar ik wakeboarding kan kopen?????? ik kan hem echt helemaal nergens vinden AAAAAAARGH HELP Thnx
En jouw reactie heeft een positieve bijdrage gegeven niet? Gaat me er om om iedereen die dit onderwerp leest mede te delen dat het spel nog maar een tientje kost....zeurpiet