[Davilex] 112 Reddings Helikopter

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dodgie, 13 mrt 2004.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jaja mensen. de nieuwste titel van Davilex is er, 112 Reddings Helikopter! :D
    Zoals de naam doet vermoeden gaat het over een helicopter waar jij mensen mee moet redden, zeer orgineel.

Een paar quote's uit het artikel:
    Lol :+

Nou, dat belooft heel wat, die hoogst gedetailleerde steden & het hoge niveau realisme, om dan nog niet te spreken over die ongeëvenaarde ervaring! :D

Aanschouw het grafische spektakel op de onderstaande screenshots! :p (gamez.nl)

Ja mensen, Davilex heeft zichzelf weer eens overtroffen :cool:
    Neerlands trots! :+

Het hele artikel is trouwens te lezen op.. http://www.davilex.nl/informatie/nieuws/display_bericht.asp?id=144&product=algemeen

Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Must-have! :cool:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gameplay kan het nog best leuk worden (voor eventjes), maar grafisch trekt ie meer op een 1st generation Dreamcast spel met in de gedachte dat ze voor de N64 een game aan het maken zijn. (voor N64 of PSX graphics is deze game iets te gedetailleerd).

Ik denk dat je deze game optimaal kan draaien op een Geforce 2 of gebruikt de game pixel shaders?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  4. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk dat er tenminste één ontwikkelaar is die games (als je het een game wil noemen) ontwikkeld voor mensen met een very low end computer:+
    Wat een graphics 8)

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hier nog 112 emergency liggen...... ook zo'n oud spelletje maar ook erg leuk en origineel

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    sim copter senior:D

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lollll, ik val van me stoel van het lachen. Weer zon top-titel van Davilex :p

8. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Allemachtig wat een bagger graphics, het onderschatte Sim Copter had nog betere graphics (tig jaar geleden).........

9. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    HHHAAAAAAAAAAAAAAHAH

shit man, dit kan ik nog maken

waarom houden die lui er niet gewoon mee op, dit is toch triest...

10. nielzo

nielzo Guest

ha ik wacht wel op de nieuwe gta

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :D

Al met al vind ik Davilex toch best tof, ze maken iig games, en dat kan je van de meeste Nederlanders niet zeggen :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is echt te erg. Wat is er nou leuk om mensen op te halen en naar het ziekenhuis te vliegen? Als je met een helicopter door de lucht vliegt dan heb je toch totaal geen obstakels. :confused: Bij racen moet je nog oppassen voor bochten en dingen ontwijken. Maar als je vliegt van punt A naar B dan is dat toch niks meer dan in een rechte lijn doorvliegen zonder iets te hoeven doen.:{

13. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    davilex was toch faiet ?

14. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk komen er weer 6 expansion packs enzo.......|:-

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    you got to be kidding me?
    kom op man.. ik las die text dus ik denk.. mmm ja misschien wel een leuk spelletje..
    en dan die screenshots.. ze zijn ehum.. 'erg' gedetailleerd.. kom op man... volgensmij hebben zie dien ene irakeese minster van informatie in dienst genomen voor dit persbericht.. ik bedoel.. iedere noob ziet dat dit grafics zijn voor de voodoo 1 kaart.. AAARGH!!
    nee dit is te erg.. de A-racers waren best redelijk leuk.. en goed gelukt.. maardit.. tssss.. schande

16. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    echt als je zo kijkt het davilex was 5 jaar geleden echt de beste game maker van nederland maar nu komen er veel betere maker zoals Playlogic en Guirilla en het lijkt of davilex op het niviau van 5 jaar geleden is gebleven als ik zo naar de grafics kijk ( gameplay zou waarschijnlijk ook weer duizend keer niks zijn ) maar als je kijk naar die andere 2 makers die nemen gewoon nu echt de wereld over met BV killerzone ( of hoe dat spel ook heet ) :p dat spel word volgens bijna de hele wereld de game voor de ps2 van 2004 zelf mensen in amerika denken dat.

kijk dan ben je goed bezig.

17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat wer zo weinig actie op de screens is..

18. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tegenwoordig zien sommige online spelletjes er zelfs gedetaileerder uit...........(of overdrijf ik nu :?)

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ey zie je die rookpluimen en die regen niet dan!!

:D

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Jeej nu kan je wel alles op very high zetten :+ ( als dat al kan)

Deel Deze Pagina