ik zit al dagen bij een missie vast... de missie dat je bij 8-Ball bombshop iemand moet oppikken...en gast met zij'n handen in het verband..als je hem hebt opgepikt moet je hem meenemen naar een boot, daar aangekomen zegt ie dat ie naar binnen gaat zodra het eerste schot is gelost... er staan Zo VEEL mensen dat kan ik niet aan, en als hij gaat rennen gaat ie dood.. weet iemand tricks of cheats die ik kan gebruiken om al die ventjes uit te roeien... Jurgen..
als je daar bent, en je staat rechts voor ze heb je recht van je een gebouw met 3 silo's daar kan je op het dak komen ( via een trap ) als je daar een maal bent kan je gemakkelijk iedereen doodtsniperen die op de boot is.
Maar als je 1 keer heb gesnipert gaat meteen dat ventje hollen... heb je dan wel genoeg tijd om echt iedereen verrot te knallen?
dat red je dan echt makkelijk hoor, je kan iedreen echt zo neer schieten. Toen ik ondekte dat je ook op het dak kon staan had ik het in 1 keer gehaald. Edit: vet je woont ook in Heerhugowaard!!!!!
okee bedankt en nog iets kan je al in de apache, als je keep your friends close heb uitgespeeld?? PS: welke straat
Ja, hij staat dat in de legerbasis. Maar waarom een nieuwe thread opstarten, er is al een gta 3 thread. hier
Ik heb hem in 2x gehaald. JE moet eerst het dak van zo'n fabriek op sneaken en dan kun je met je sniper al die gasten op chronologische volgorde afknallen voordat die 8ball naar de klote schieten. Niet zo'n super moeilijke missie hoor . Spoiler Als je die missie hebt overwonnen kun je bijna naar het tweede eiland
Voortaan toch maar liever de thread die in blackspider zijn post staat gebruiken aub. Op die manier houden we het een beetje overzichtelijk. Als je daar je vragen stelt staat hij weer bovenaan de lijst en zul je ongetwijfeld snel geholpen worden.