Het ergste is nog dat die gast van de telegraaf dit spel echt vet vind. Die gast is echt neit goed bij ze hoofd die Alex Roos..
Laat me niet lachen... *haha* Zijn die lui nog niet falliet? Dit wordt weer net zo´n one-day-FLY als alle andere titels!
Ha! Je wilt niet weten hoe goed de A2 Racer serie heeft verkocht! Daarom gaat Davilex door, ze hopen weer op een sleeperhitje. Niet dat dat ze met deze titel ook maar enigzins gaat lukken....
Absoluut niet origineel, want maxis had vroeger al sim copter wat ongeveer hetzelfde was. Zelfs dezelfde camera view.
Yup, las gisteravond ff de freecharts uit de laatste PU, 112 Reddings helikopter stond op #8 dacht ik :{ Edit: Wat natuurlijk inhoud dat het wel een goed spel moet zijn
Ik zou hem zo kopen! Lijkt me prachtig... Davilex maakt echt spellen voor mijn speelniveau... En na alle A2 racers wil ik ook wel de lucht in
Davilex maakt alleen spellen voor slome PC's. A2 Racer 3 draaide niet eens op mijn PC. dus laat staan deze. En Davilex maakt spellen met grapichs die op Super High niet eens mooi zijn.
Knight Rider kwam op de PS2 uit hoor. En krijgt zelfs een vervolg . WAAAROOMM!! WAAARROOMM!! Ik vraag me af waar dat hoofdkwartier zit van Davilex, en of ze nog nooit een andere game hebben gespeeld. Want je kan toch wel weten dat dit gewoon helemaal nergens overgaat. [Ookal zal de gamplay vast wel goed zijn]
Davilex is niet falliet. Het is niet meer een echt spellenbedrijf maar een soort van uitzendbureau van programmeurs. Zo heb ik gehoord van betrouwbare bron. Een groot deel van de spellen die hier in Nederland uitgebracht worden zijn worden mede ontwikkeld en ondersteund door mensen van davilex.. Plus Davilex brengt nog een zeer groot assortiment software uit die een goede prijskwaliteit heeft. (niet geweldig maar dan ook zeer goedkoop )
"112 Reddings Helikopter is een met actie overgoten spel die je mee neemt naar de steden Amsterdam en Berlijn. Volledig geremodelleerd om de speler een realistisch beeld te geven van het vliegen -en hangen boven de steden in een helikopter. De steden zijn hoogst gedetailleerd en bevatten de bekendste monumenten. De piloten, de reddingswerkers en de slachtoffers zijn volledig geanimeerd. " LOL
ja hij is zelfs nog VEEL beter! lees de review van dit geweldige spel maar @ http://www.gamez.nl/content/review.phtml?id=745 ik ga 'm morgen meteen kopen, dit is hét spel van 2004
Ziet er mooi uit....... Als je nog een XT hebt! Is een leuk spel voor kinderen, de serieuze gamer lacht zich een ongeluk. Een afzetmarkt hebben ze wel, geen geweld, simpel, goedkoop, een leuk spel voor kinderen tussen de 7 en 11.