Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Topic heet Pro Evolution Soccer 3 op Xbox. Vandaar.

    En tuurlijk gaat het erom dat ie naar de Xbox komt :)
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou is het gewoon wachten wat het wordt, als je de verschillende sites bekijkt wordt het waarschijnlijk 4.
    Als het goed is komt PES 4 eind van het jaar voor de PS2, volgens planning komt de Xbox versie een week tot een maand later.
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    het is wel te verwachten dat het deel 4 wordt, deel 3 is tegen die tijd namelijk al een jaar oud...

    toevoeging van live! is goed mogelijk, maar ik heb nog steeds mijn twijfels.
    gaat pes 4 voor de ps2 al online? in dat geval is het logisch dat de xbox versie ook online gaat, we zullen zien en hopen :)
     
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    en toen werd het stil..............
     
  5. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik ben gewoon PES3 op de PS2 aan het doen ;)
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als pes 4 voor xbox komt ga i kdenk ik pes 3 voor PS2 kopen want ik wil em wel graag.
     
  7. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mogelijkheid is, is het volgende:
    Winning Eleven 7 (Japan) = PES3 (Europa).
    Nu is er onlangs een update uitgekomen in Japan die Winning Eleven 7 BLABLA heet (BLABLA - weet de extra toevoeging niet)...

    Dus wie weet brengt Konami de ge-update versie uit voor de XBox, tezamen met de Live-optie...
    Dus geen PES3 of PES4, maar misschien PES3.5 ;-)

    Ik heb zelf vrij veel FIFA 2003 en in mindere mate FIFA 2004 op de XBox gespeeld.
    Het grootste verschil (wat al eerder is genoemd), is het feit dat de spelers heel DIRECT te besturen zijn. Het scheelt misschien een milliseconde met de controls in FIFA. maar dat juist het verschil tussen een tegenstander dollen of niet.
    De animaties vind ik zelf ook veel realistischer. Je hebt het idee dat je zelf voetbalt. Waar FIFA veel beter in is, is in de graphics... De poppetjes zelf zien er veel beter uit, maar daar let je eerlijk gezegd niet al teveel op, in the heat of the moment...
    En FIFA heeft een voordeel m.b.t. licenties... Nederlandse clubs vind je niet op de PS2... maar in Edit mode kan je dat gewloof ik aanpssen. Maar dat is weer iets waar je niet op let als je a.h. spelen bent...

    Speel voor de grap een paar potjes Pro Evo bij vrienden met een PS2 en je zal na verloop van tijd merken dat het gewoon veel beter speelt... Het eerste potje is heel erg wennen, maar speel het wat vaker en je merkt het verschil...

    PRO EVO RULES! ;-)

    PS Je hebt ook ZOVEEL verschillende controls en opties bij PES.. echt abnormaal... maar het leuke is, is dat je ze niet allemaal HOEFT te beheersen om een leuk potje te kunnen spelen...
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    de nieuwe Winning Eleven heet Winning Eleven 7 International.Dus het zal idd wel PES 3.5 zijn.
    wie wist dat Winning Eleven ook op de gamecube was??dan wordt het dus hoog tijd dat ie op de xbox komt
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou best die versie kunnen worden, maar het komt pas aant eind vant jaar naar de xbox, dus dan is die engine wel al wat veroudert denkik. vind ik opzich geen probleem, maar de makers mischien wel
     
  10. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen nog geen officieel bericht over live ondersteuning... jammer dat scheelt een stuk
     
  11. mwiekamp

    mwiekamp The pride of Holland

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan FIFA eindelijk de prullenbak in
     
  12. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN! O-) :D
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wacht met smart op meer info omtrent PES voor de Xbox.
    Want ik heb Fifa 2004 en heb PES 2 gespeeld op de PS1 van een vriend (bwhaha die graphics! 8) ) en ik vind de handling in PES echt subliem. Dus wacht echt met smart op meer info over de Xbox versie, want mijn keuze valt denk ik toch op PES ipv Fifa 2005!

    Maar ik wil eerst ook nog info hebben over Fifa 2005...mischien voelen ze bij EA Sports nu de concurrentie van PES nog beter, omdat ie nu multi-platform word!
    Eerst hadden ze alleen concurrentie van PES op de PS2 maar nu dus ook op de Xbox.

    We zullen zien! :)
     
  14. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat EA iets op control-gebied zal veranderen aan de FIFA-reeks...
    De PES reeks bestaat nu al een tijdje op de PS2 en nog steeds hebben ze er niets aan gedaan... met name de graphics hebben positieve veranderingen ondergaan, maar qua controls hebben ze het nog niet helemaal onder de knie...

    D'r zin nl. nog (helaas) genoeg mensen die FIFA zullen verkiezen boven Pro Evo, vanwege de licenties die FIFA wel heeft en Pro Evo (soms) niet... voor mij zijn licenties geen reden om een game te kopen, maar voor vele console-owners blijkbaar wel...
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik vind echte namen toch best wel belangrijk.Iedereen heeft toch wel lievelings spelers of een lievelings club en vind het leuk om met deze club te spelen

    Maar als je net als in PES alle namen kunt editten maakt mij het ook niets uit om daar een paar uur mee bezig te zijn
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Namen maken mij niks meer uit. De gameplay telt en bij Pro Evo is die hemels
     
  17. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle namen zitten er wel in, je moet ze alleen even opzoeken in de options zodat de verslaggever de juiste namen bij de behorende speler uitspreekt.

    Je kan ook nog gemakkelijker doen en de patch erbij kopen zoals op de ps2, op de xbox zal het wel een downloadable content worden.

    En grapics beter van fifa? Nee dat zeker niet bij pes3 zijn alle details aanwezig van moedervlek op de rechter wang bij zlatan Ibrahimovich tot de ring die Rivaldo altijd kust na een gescoord doelpunt. Je kan met Pes3 zowat met je ogen dicht zien welke speler aan de bal is d.m.v het uiterlijk, lengte, dikte, kleding (b.v tape om de benen, bril, haarbanden, lange sokken bij hendry, geen sokken bij lefchenko, petten, lange/korte broek/mouwen) Balbehandling, iedere speler heeft de echte haartype + eigen face en de sterrenspelers hebben het echte loopje + corner/vrije trap, en ga zo maar door.
    Dit is de beste voetbal game reeks ooit vooral door de gameplay maar zeker ook mede door de te verwaarlozen details die ik hierboven net benoemt heb.

    De Xbox heeft deze game reeks absoluut nodig wil het in de toekomst mee kunnen doen met de Ps3, er zijn namelijk al meer PES1 games verkocht dan dat er Xboxen verkocht zijn in Japan.
    Gelukkig kunnen we nu ook van PES gaan genieten op de box, met betere graphics maar wel met een mindere gamepad.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ja ik denk dat je hier wel de 2 extra schouder knoppen van ps2 mist
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Goed verwoord C1K! De details in PES3 zijn echt heerlijk. Elke keer weer vind je iets.. zoals een eigenschap of beweging die erg kenmerkend is voor een speler. Ineens valt het je op dat het ook in PES3 is verwerkt.

    Even een (offtopic) vraagje: die Patch voor de PS2 versie (met neem ik aan alle goede speler en teamnamen) waar kun je die krijgen?
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina