Mijn broer heeft 2 maanden geleden een nieuw pctje gekocht met een Leadtek videokaart. Na 1 dag ging de kaart al kapot en is door het bedrijf waar hij de pc gekocht heeft naar Leadtek in Almere gestuurd. Mijn broer zit nu al vier weken op een nieuwe videokaart te wachten. Leadtek heeft gezegd eerst de kaart te willen testen. Duurt dat dan zolang? En heeft mijn broer in de tussentijd geen recht op een vervangende videokaart totdat de kaart eventueel gemaakt is? Zowel Leadtek als de computerzaak willen hier niks van weten. Heeft er ook iemand een slechte ervaring met Leadtek? Mijn broer zit nu maanden met een gloednieuwe pc die nog amper aangestaan heeft.
Leadtek staat ook niet echt bekend als erg betrouwbaar. Ik heb nou al mijn 2e 9600 pro van sapphire en ook bij deze is alweer de fan kapot. Goedkope zooi... TIP: koop hercules spul dat is echt goed.
Als al jullie mensen die videokaarten hebben met een kapot fannetje die kaarten naar mij sturen... Ik wil niet veel zeggen, maar een videokaart met een kapot fannetje is niet echt kapot. De meeste tweakers (lees: ALLE tweakers) zouden dan het fannetje eraf slopen en dan er een veeeeel beter koelingsblok of fannetje op zetten. Volgens mij vervalt je garantie dan echt niet.
wat moet je nou met een GeForce 2 Ultra 64mb om te tweaken naja misschien om je 2e monitor op aan te sluiten...
Eindelijk, na zeven weken gewacht te hebben een nieuwe videokaart gekregen. En vooralsnog loopt ie als een zonnetje. De fan was kapot en draaide niet meer. Helaas niet lid van de consumentenbond, anders had ik contact met hen opgenomen. Maar als we deze week nog geen nieuwe videokaart hadden gekregen, dan had ik een brief naar de directie van de computerwinkel gestuurd. Die lag al klaar, komt mijn rechtenstudie toch nog van pas. Maar zeg nou zelf, het is toch te gek voor woorden om zeven weken te moeten wachten op een nieuwe kaart?
Dat is idd. waardeloos, want dat is ook 7 weken niet computeren Nee, wat dat beteft ben ik erg tevreden over mijn Hercules kaartje