Xbox loopt vast?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoUtErSe HIQ, 9 mrt 2004.

  1. BoUtErSe HIQ

    BoUtErSe HIQ Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Aargjh! Ik hoopte dat dit nooit zal gebeuren maar het gebeurde toch! twee keer achter elkaar nog wel. Ik speel GTA3, een uur of iets meer, ik wil saven na een succesvolle missie, blijft het spel haken als ik het save menu wil oproepen. Ik denken dat het slechts een keer kan gebeuren, dus ik start hem opnieuw. Even later zelfde probleem. Bovendien heb ik bij Project Gotham 2 het probleem dat hij soms, als ik snel terug wil van spelen naar het menu van PGR2, dat hij muziek half blijft spelen (zoiets als geluid-niks-geluid-niks etc etc). Ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen hier last van? zo ja wat doe je daaraan?
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    vastlopen gebeurt wel vaker bij mij is hij 2 keer vastgelopen in gta 3, en 4 keer in morrowind. maar je hoeft je daar geen grote zorgen om te maken.

    over dat geluid weet ik niet omdat ik het muziek geluid uitzet bij pgr2
     
  3. SUpCORE

    SUpCORE Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar/hoe heb je je xbox staan? krijgt ie wel genoeg koeling? heb het ook gehad dat mijn xbox vast liep (stond toen boven de video recorder) heb em verplaatst en geen vastloop problemen meer gehad.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is gta 3 ook 2 keer vast gelopen, ik weet geen oorzaak, die van mij krijgt volgens mij wel genoeg koeling
     
  5. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox tussen mijn tv meubel staan, waar normaal een video- of DVD-speler staat. Mijn Xbox is ongeveer 6x vast gelopen. En 2x dat het beeld 1 sec bleef hangen.

    Wat is er nou beter tussen twee planken of gewoon ergens op tafel, zodat je Xbox de "ruimte" heeft?
     
  6. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    bij mij is ook al 2x blijven hangen midden in GTAIII, maar toen gebeurde er wel twee keer heel veel te gelijk (vloog met men motor een club binnen op het achterwiel en stapte af, politie achter me aan en hij moest de club laden van binnen)
    en wesley mij lijkt het toch het beste dat ie ergens staat waar die de ruimte heeft
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Of komt het vastlopen door GTA3 ??
    Bij mij is ie ook al ee keer vastgelopen.

    Bij mij staat ie in een kast bovenop een decoder van UPC die erg warm is.

    Helaas kan ik 'm niet lager zetten want dan doet mijn 3-jarig dochtertje er allerlei koekjes in ofzo...of een Pipi Langkous DVD'tje...ik heb die PIPI toch al eens met lood willen volpompen als je op zondagochtend "gezellig" om 5.30 uur met je dochter zit te kijken...dus misschien niet zo'n slecht idee :)
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    :D nou aangezien het niet alleen bij gta3 is zal het wel niet daaraan liggen, waarschijnlijk komt het ook maar gewoon doordat het een soort van pc is (tenslotten uitgeklede win2000 kernell) En als er uitzonderlijk veel gebeurt moet je xbox aardig rekenen en kan hij vastlopen.

    Bij mijzelf enkele keren bij pgr1 gebeurt, 1x zelfs dat beeld stil stond, lange piep, toen maar uitgezet (kmoet wel zeggen dat pgr kut dvd is, duurt ook lang om te laden).

    Als het te vaak gebeurd zou ik ms eens bellen
     
  9. BoUtErSe HIQ

    BoUtErSe HIQ Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    RE: Supcore

    Mijn xbox staat op een videorecorder die meestal uit staat. Als het daaraan ligt koop ik meteen een tv voor op mijn eigen kamer. Dan kan hij gewoon op een tvmeubel komen te staan, heeft ie misschien meer koeling. Maakt dat veel uit dan?
     
  10. SUpCORE

    SUpCORE Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een videor. die uit/standby staat levert altijd nog wel wat warmte (meestal zie je nog een klokje ofzo dus helemaal uit is ie niet) hou je hand er maar es boven. En een klein beetje kan al teveel zijn voor je xbox. volgens mij vanaf xbox v1.1 (of is de 1.1 de enigste die er geen op de gpu heeft?) heeft de gpu geen blower meer op de koeler dus een 1.1 of hoger heeft meer last van warmte.
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn xbox in een la staan die geheel dicht is en ik heb alleen een vast loper gehad met pgr:2 (terwijl de la zelfs openstond.) maar verder nergens last van. dus.. ik denk dat het ligt aan de mooi gestripte windows versie die op de xbox draait... het is en blijft windows hé!!
     
  12. gerjan

    gerjan Guest

    bij versies boven 1.1 zonder koeler is de cooling alleen maar beter hoor. Kweet niet waar je dat vandaan hebt, maar er zit een speciaal cool ding ipv die fan.
     
  13. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook wel eens bij GTA vice city, als ik wil saven, en als ik een race wil starten bij PGR 2 dan loopt hij ook soms vast (is nou 2 keer gebeurt), volgens mij is er niks mis met je xbox, dat gebeurt wel vaker.
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had net een bug in Crimson Skies. Ik vloog te ver en werd automatisch teruggestuurd, maar daar bleef het vliegtuig haken en de controls reageerden niet meer. Ik kon gelukkig nog wel het menu in om de missie opnieuw te doen.

    Vastlopers liggen volgens mij vooral aan de games, niet aan de hardware. Het zijn vaak dezelfde spellen die voor problemen zorgen.
     
  15. G@ngstR

    G@ngstR // D-ST*R.com //

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken het probleempje ook, bij Vice City houdt mn xboxie dr ook wel eens ff mee op...zolang het geen lastige missie was vind ik het geen probleem...toch respect voor microsoft houden eej...zolang ik geen blauw scherm zie, blijf ik optimistisch ;)
     
  16. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het dan niet goed als je een blauw scherm krijgt? Ik heb dit 2 keer gehad met Top Spin.Als ik Optimatch deed en ik liet alles Any dan kreeg ik een blauw scherm.Volgende dag was het gewoon weer weg,misschien beetje warm op me kamer ofzo.

    Het kan ook dat het van mij was,het was me eerste keer op live :)
     

Deel Deze Pagina