Wie weet of er nog vette games uitkomen waar je kan sniper? Voor de pc én xbox? far Cry is er een van
binnekort komt de silent scope complete pack uit , met alle drie de silent scope's voor meer info kijk hier : http://xbox.ign.com/articles/491/491417p1.html
Dat vind ik eerlijk gezegd het geld niet waard als die geen XBL geeft, tegen bots snipen is saai. het is juist leuk om bijv, bij RTCW terwijl een medic en een luitenant elkaar heath/ammo geven de luitenant een kogel door z'n kop te jagen waardoor de medic schrikt en em tog nog probeerd te redden met z'n spuitje en hem ook neer knalt Bij bots geen fun.
Het is close range hoor. Splinter cell 1 moet je kan je alleen maar met 1 pistool silence spelen, je moet niet te veel mensen schieten en sommige missies al helemaal niet. Je moet alle lijken vertsoppen anders wordt je gepakt. En je moet niet snipen.
. maar ik speel eigenlijk alleen mar FPS, maar nu vind ik eigenlijk alle snipe-achtige games vet, maar is splinter cell dan iets voor mij?
Ja maybe Maar ik zoek vooral games voor XBL, zoiets als RTCW, waar je opzich wel goed kan snipen ( beach, assault)
Blijf maar van silent scope af, dat zijn van die railspelletjes waarbij je alleen maar kan schieten en verder niks.