Problemen bij Rare?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flea, 31 dec 2003.

1. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Dus? XBW heeft 4 keer zoveel members,en ik snap je niet helemaal.Wat wil je er mee duidelijk maken?

Maar het kan best raar zijn maar dat het zo erg is als hun zeggen,denk het niet.

2. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    gameqube.nl is een zuig site. Het is een broeinest van domme fanboys die alles wat niet Nintendo is verafschuwen. Als je domme opmerkingen wilt lezen moet je maar eens dat forum bezoeken, gemiddelde leeftijd is daar 12 jaar |:-

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    egt wel, een vriend van mij: jeroen13 ..... nog wat is ook dat forum. Hij doet altijd of die een klein kind is, egt vet, en dan prijst die de xbox de hemel in. :p En al die nintendo fanboys boos :D

4. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een leuke quote van een pm van een van de members van Gq.nl naar een maat van me.

Zucht... |:-

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, achterlijke fanboys, gewoon negeren..

Je moet geruchten niet geloven totdat ze op meerdere sites die je kunt VERTROUWEN staan.. Als deze geruchten waar waren, dan werd het sowieso op iedere Xbox site gemeldt, en zou er zeker ook een tegen geluid van Microsoft komen.

6. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik ken de helft van de crew van die site, en die vindk wel cool:) Oke, het lijkt dat de meeste members van die site wat fanatieker over hun console zijn dan normaal, maar dan is het verkeerd om iedereen van die site fanboys te noemen... Maarja ieder zijn mening natuurlijk!

Deze topic ging in de eerste plaats om de geruchten die op de IGN-boards verschenen waren, en dus eigenlijk niks met de cubesite te maken hebben. Ik wilde jullie gewoon ff weten laten weten dat die geruchten de ronde deden, en niet allemaal kritiek op een site uitlokken:9 Maarja, als het arikel wat Velvet_Dark postte klopt, blijken deze geruchten dus (gelukkig) niet waar te zijn.

P.s. Voordat jullie in de war raken, Flea is m'n oude account hehe...

Deel Deze Pagina