ik haal me spellen uit canada bij dvdboxoffice.com en anders uit den haag bij gameshop daar betaal ik alleen teveel 200 piek maar ja je mot wat hebben jullie nog tips ?
Xenior waar haal jij je games ? ennne mischien kenne we in de toekomst wel eens ruilen we wonen dicht bij elkaar denk ik
Nou al daten? Nou dat zien we nog wel. Ik koop europese xbox. Goed over nagedacht, bij mij gaat alles vrij snel kapot, vind het makkelijker zo dan am. xbox terug naar fam. te sturen en bla bla bla , duurt lang enz. Dat ik op de hoogte was van prijzen van Amazon.com komt dat ik daar cd's en dvd's haal. Wat ga jij doen als hij kapot zou gaan? Zelf maken, opsturen?
In skatetaal zal ik wel belachelijk gemaakt worden.....maarre.? Koud? Zag wel dat jij al wat aan chicken diehard gedaan hebt (niebooswordenhe,ikkusisweerlozeoudeman )
ntsc is 60 Hz dat zijn het aantal beeldjes per sec. de Europese word pal das iets van 50 Hz als nou een spel met 60fps draait loopt het mooier op een 60hz xbox soepeler vloeiender snap ..
PAL is toch mooier als ntsc? Denk dat al jaren + als fam. uit Amerika komt gaan ze altijd helemaal uit d'r panty van hoe mooi het beeld hier is??? Dus volgens jou(ik heb tv 100hz) krijg ik strakker beeld met AM. HMMMM
Wouter denkt zal het nog ingewikkelder maken...zucht... kan een van jullie antwoord geven op de vraag welke geeft mooier beeld? Als er verschil is. Wordt gewaardeerd