Nieuwe game over het engelse voetbal. Als fan lijkt hij mij persoonlijk wel aardig. Wat verwachten jullie ervan? Het is trouwens wel de eerste footie die uitkomt op Live! dus misschien dat dat een aardige toevoeging is. Screens zien er best beroerd uit, maar wellicht dat de gameplay een hoop kan vergoeden.
Het draait op de engine van Club Football maar ze zouden het aanpassen ofzo. Er is heel wat te doen voordat ze die engine goed krijgen Maar ik hoop dat het eindelijk es een goede footie op de xbox, Fifa is maar kut
Mijn hoop is iig zeker niet op deze titel gevestigd als het gaat om de ultieme Live footie. Idd, omdat hij is gebaseerd op de Club Football engine. En ik niet verwacht dat de developer ineens het licht heeft gezien. Ach, wat een pessimist ben ik weer.. Ik geef ze het voordeel van de twijfel nog! Het zal ook vast wel goed verkopen (Live play, footie vlak voor EK)
Hmmpf, ik vind FIFA opzich wel vet, maar komt ook alleen maar ben te goed voor mensen in mn buurt, zou het wel online zien zitten Maarja, doe het dan ook op de PC online al, daz wel vet
als ik dat hier zo zie (een weet dat het op club football gebaseerd is)wacht ik toch liever op PES of zelfs FIFA EK Editie of Fifa 2005 btw komen dit jaar wel veel voetbal games uit