heey weet er iemand of er een clan bestaat voor unreal championship met alleen insta gib? of een gewone unreal chapionship clan. als iemand nog leden zoekt ik ben beschikbaar.
Heb je ooit wel eens valko dks gezien? Hier zit ik ook in. Dit is een nederlandse instagib clan. Mijn eigen naam in ureal is momenteel anything . Wij zijn niet echt zoekende voor leden maar game gewoon eens een potje met ons! Dus; Valko,vinkie,pistolpaul, asteroid, everything, skekman zitten allemaal in dks. *)
ooh jah ik heb vandaag nog tegen astroid gespeelt ik heb hem vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak gefraged en ook wel eens tegen jou (mischien vandaag ook al.) ik zit trouwens ook in een amerikaanse instagib clan ik zie je wel weer een keer online, mischien kan ik een keertje mee trainen? greetz, sandkeeper
Hoe heet die amerikaanse instagib clan ? En ons kan je trouwens altijd heel makkelijk vinden, omdat wij altijd op europese servers spelen.
in sommige games is in clanverband spelen zelfs beter dan alleen: bijvoorbeeld bij battlefield 1942 is met een zooitje ongeregeld spelen echt veel minder leuk dan in georganiseerd teamverband (kan ook niet wachten tot starwars battlefront komt!)
ik heb nog niet gefraagd hoe de clan heet(zit er pas net in.) en jah ik vind jullie altijd wel jij samen een een team met astroid NL. ik zie jullie vanavond mischien (night of xbox live.) greetz, sandkeeper
ik hoop het ook voor je (en mij) enhuu wel een fatsoenlijke map he. spelen jullie soms ook wel een sun tempel of disclusore