Dit is een game waar je een German sniper bent in 1945. Ik wil altijd een game waar je goed in kan sniper maar wordt dit wat denken jullie? klik hier
Miss wel ja, deze en mijn sniping games wel Maar ik wil echt games waar je goed in kan snipen, op de xbox is dat tot nu toe alleen nog maar RTCW eigenlijk
het heeft idd heel erg een Medal of Honor-sfeertje zo te zien... maar met een half oog op mn portemonnee laat ik deze game iig aan me voorbijgaan...
Ligt eraan he Het is tog een game voor de mensen diue van sniper houden natuurlijk. waarschijnlijk zul je ook moeten denken als een 'echte ' sniper in deze game
LIjkt me opzich wel gaaf ja, ik houd normaal niet zo van 3dr perosn shooters, maar aangezien je hier moet snipen ( waar je tog bij inzoomt) lijkt deze me wel vet.
vind het er neit echt vet uit zien beetje kaal.. maar 1 persoon op 1 GROTE Straat valt dus niet echt veel te schieten hoewel dat wel zal veranderen
Lijkt me wel leuk, maar ik denk wel dat dat snipen snel gaat vervelen. Een Duitse sniper? Is weer eens wat anders .
Hoeft ook niet tog? het gaat hier denk ik meer om de manier waarop je iemand neerknalt en de manier waarop andere snipers daarop reageren. ( amerikaanse snipers bijvoorbeeld.) Ik vind een sniper match super spannend, deze deed ik vaak op beach invasion in RTCW. 2 tegen 2 dan. Het coole hiervan is dat je héél goed samen moet werken. Wat ik een keer deed met een vriend is: Hij ging achter de barricades( die kruisen) voor de tanks zitten. Hierachter kun je nauwelijnks geraakt worden, maar de vijand probeert het tog. Ze schieten dus ( waardoor je een lichtflitstje ziet waar ze zitten aan de axis kant) en dus zie je hen. Als je je scope optimaal zou gebruiken en ook helemaal in zou zoomen zonder dat je vriend achter dat kruis gaat, dan verlies je alleen maar zicht en dat moet je dus bijna nooit doen in een sniper match. Zoveel mogelijk 1 keer inzoomen en dan rondkijken, je moet dus zorgen dat ze gaan schieten zodat ze hun positie verraden. PS: dit werkte echt