klopt het dat je een andere einde krijg als je HALO uitspeelt op legendary, ik heb hier nog niet echt een duidelijk antwoord op kunnen krijgen, iedereen roept en zegt maar wat, maar wat is het nou, wel of geen altern. einde??
geen ander einde, een iets langer eind filmpje van 10 seconden ofzo... we lgrappig, maar niet dat het verhaal ineens anders wordt.
als je goed zoekt, kun je hier zelfs vinden wat er in gebeurd, probeer hem maar uit te spelen, dan kun je het zien!
Je hoeft NIET percee alle 10 levels op Legandarische uit te spelen om het ander eindfilmpie te krijgen. Gewoon de laatste level op Legandarische uitspelen (als je geen zin heb in de rest) en dan krijg je een grapig/mooi ander eindfilmpie.
jah, speel The Maw uit op legendary (goed idee is om het in coop mode te doen) en je krijgt een alternatief einde, niet echt lang maar wel leuk.
let wel op wat ie zegt. je krijgt t filmpje al als je alleen "The Maw" op legendary uitspeelt. En ik vond het trouwens wel de moeite waard. is best grappig filmpie
was dat maar zo. Wat er wel is te zien? Spoiler Ben je er nog? Oh oke, dan volgt nu de spoiler. Je ziet de een marine gedurende 10 sec vechten, totdat the maw ontploft, waarna ze elkaar een knuffel geven en opgebalzen worden doordat halo uit elkaar barst
Ow, dat d8 ik Die 1e had ik gelezen maar die andere wist ik wel al (die van rutger) alleen zat ik te twijfelen, maar nu weet ik het dus zeker: Spoiler Je ziet zo'n gast een beetje vechten zodat dat ding ontploft en dan omhelst 'ie een elite
ze hadden volgens mij het alternatieve einde laatst bij Gammo uitgezonden met die special over die Halo competitie!! was wel wat minder.. want was toen bezig om het helemaal uittespelen op legendary!! maar ja... mag de pret niet drukken!