als ik speel dan word mijn xbox helemaal gek na een tijdje, dan gaat ie opeens zon heel hard geluid maken enzo.. (om het half uur soms om de 3 uur of 5 minuten) Ik zet em altijd uit als het gebeurd, weet iemand wat het precies is?
Ik heb daar ook last van, als ik hem opstart een enorm kabaal en na 2-3 minuutjes doet ie weer normaal. En heel soms na een paar uur spelen begint ie weer even en houd dan weer op. Hij is wel goed geventileerd, dus daar ligt het niet aan (bij mij dan)
Ik heb dat probleem idd ook. Als ik hem opstart maakt ie een pokke geluid. Het lijkt op de ventilator. Maja ik heb hem al langer dan een jaar dus ik kan hem niet terug sturen
Het is idd de ventilator, maar ik stoor me er niet echt aan, meestal laat ik hem een poosje draaien en wacht ik totdat het geluid weer weg is en dan doet ie het gewoon weer zoals ie het moet doen.
Ik heb dit bij de ventilator van de pc als die opstart. Misschien helpt het stofzuiger erop te zetten want kan best wat stof in zitten waardoor het soms niet zo soepeltjes meer loopt.
woooow het word steeds erger... hij maakt nu een nog erger geluid en is na 20 min niet opgehouden !! ik denk dat ik em maar weer is moet opsturen, weet iemand het nummer?