[centraal] Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Fish, 3 dec 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, het ging om het feit dat ik CS vind zuigen..ik vergeleek hem gewoon even met RS3
    ik vind CS dus niet alleen een neppe Xbox game in vergelijking met RS3 maar gewoon algemeen gezien.

    omdat jij zegt dat de besturing van CS zoveel beter is dan die van RS3 zeg ik..als het alleen daaraan ligt kies dan voor RTCW
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Pfff, lekker discussiëren met jou :)

    Nougoed, ik vind CS ook beter dan RTCW. RTCW heeft ook betere missies etc. Maar wederom is de opzet anders. Als jij lekker missies in een MP game wilt hebben ga je lekker RS3 of RTCW spelen.
    Ik wil gewoon een sfeervol spel, dat lekker speelt.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    laten we het hier dan maar bij laten ook al ben ik het nog steeds niet met je eens :)

    jammer dat je geen A vs B topics meer mag openen want dan hadden we de vergelijking ff kunnen neerleggen en er achter kunnen komen hoe de rest van XBW erover denkt
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier kun je naar als je lust discussiëren hoor :)
     
  5. solo-superior

    solo-superior ruil nooit met shloo

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de map assault. naar mijn mening de aller beste counterstrike map. vooral als je counter terrorist bent
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, erg goede map! Maar ik denk dat het allemaal wat lastig is met het pookje. Veel hoogteverschillen en hoekjes.
    Maar dom dat ze die er niet bijdoen nee.
     
  7. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    :confused: Kan wel hoor. Maak er iets moois van en het topic kan tot een goede discussie leiden :).

    Persoonlijk kan ik mij niet vinden in de gameplay van RB6. Kom er gewoon niet in, na 5 minuten gaat de xdoos weer uit. Weet niet, proef maar weinig sfeer in de game (ja idd totaal subjectief deze mening ;)).

    CS heb ik net, te kort voor een goede mening, maar blijft iig wel trekken. Leuk spel!
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het helemaal met je eens wat betreft RB6. Het voelt gewoon niet goed aan. Je hebt helemaal niet het gevoel dat je iets raakt ofzo. Ik ben vaak verbaasd wanneer ik iemand vermoord heb.
    Bij CS weet je gewoon dat wanneer je nu die trigger indrukt, dat je diegene dan raakt. Dat gevoel heb ik niet bij RB6.
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb precies hetzelfde gevoel over die games, alleen ik vind dat allebei de games té veel close range gericht zijn, ik houd persoonlijk een stuk meer van grote, long-range maps, maar ja, in RS3 en CS zitten er geen eigenlijk. Ik snipe het liefste, en hierdoor is de fun er zo van af.................

    Ook vind ik dat de mitrailleurs bij CS en RS3 té accuraat zijn vergeleken met de snipers ( vooral in CS). Bijv de rivier in Aztec ( CS). Met een M4 raak je niet al te moeilijk iemand aan de hele andere kant, en als die gene dan een sniper heeft en je hebt een M4, en je raakt em constant ook maar ff, dan heb je al niets meer aan die sniper. Ook vind ik dat de snipers bij RS3 niets voorstellen in vergelijking met de mitrailleurs daar. Allemaal een zoom, en sommige zelf 3.5 X!!! Dan heb je sowieso nix meer aan die sniper.
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag, waarom sta ik wel bij de monthly en weekly rankings maar niet bij de overall?
     
  12. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man knal iedereen af
    en ga lekker slapen joh
    wie let er nou op de rankings
     
  13. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee. (maar om om half 9 al te gaan slapen ...:confused:)?
     
  14. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij kom je daar pas als je een tijdje speelt, ik stond daar eerst ook lange tijd niet in en toen ineens met 250 kills.
     
  15. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dat ligt eraan in welk opzicht, bij veel lvl's is het plaatsen van de bom erg belangrijk. Over hossies ben ik het met je eens, die zijn alleen fijn om geld te verdienen). Die bom daarentegen kan erg belangrijk en een goede manier zijn om te winnen. Bijvoorbeeld bij Dust is het als terroristen zaak zo snel mogelijk die bom neer te leggen en vanuit daar de boel te verdedigen, als je dat niet doet ben je in dat lvl erg kwetsbaar als terrorist. Ook is het zo dat je wel kunt gaan staan campen als Terrorist bij een bom missie maar het doel voor jou blijft het plaatsen van die bom, wanneer je dat niet doet verlies je als nog de ronde wat resulteerd in minder geld. Ook als je nog alleen over bent kan de bom een goed middel te zijn om toch nog de ronde winst te behalen danwel misschien met dood te gaan. Maar het levert je wel die extra cash op en zorgt ervoor dat jouw team goede wapens kan kopen en dat de tegenstander geen geld heeft voor iets leuks.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het nu net, maar me eerste indruk is niet goed. IK weet niet wat het is, maar het pakt me niet echt, en op een server zoeken zuigt. 2/3 krijg je 'not availble' of 'not for you' blablabla, en als je er dan een hebt, gaat hij laden en zegt hij op het laatsts, ' connection to xbox live lost' terwijl ik 10 esc. daarvoor toch echt nog scoreboard kon bekijken en inloggen...
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja vond ik ook vind persoonlijk rtcw beter kweet niet wat het is maar dit spel boeit me gewoon niet
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar weet iemand wat er fout is, waardoor ik telkens van 'Xbox livenot found ' krijg?
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan je niet helpen met je probleem.

    Maar Counter-Strike is in vele opzichten gewoon slechter als RTCW of RS3. Maar het is gewoon de sfeer, de eenvoudigheid en de souplesse van het spel dat je beet moet pakken.
    De eens vind het te gek, de ander vind het niks.
    Ik wil wel even benadrukken dat de besturing van CS vele malen natuurlijker aanvoelt dan bij RS3.

    Ik heb het Counter-Strike virus ook te pakken gekregen. En voor mij is deze game dé shooter onder de shooters op de Xbox.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    MAAAAAAN ! Ligt dit aan mij of aan de server ofzoiets, Maar dit spel stottert en doet maar online ! Ik kan 1 potje normaal spelen en dan begint ie helemaal te flippen; Ik kan zelf niet zien waar ik loop (want ik sta stil) Maar bij anderen loop ik gewoon door 8)
    Dit wordt gewoon niet leuk meer zo :mad:
     

Deel Deze Pagina