Reward Pack binnen: Alleen ontbreken de games !?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tuxic, 26 jul 2002.

1. tuxic

tuxic Xbox Tux

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk Reward Pack binnengekregen. Wat blijkt, er zit alleen een controller in het pakket. De games ontbreken totaal. Ik had ook begrepen van een vriend dat je een mooi kartonnen doosje krijgt met daarin de inhoud, ik kreeg alleen een bruine enveloppe met daarin een controller(wel in plastic verpakking zoals in de winkels). De games zijn echter spoorloos. Zijn ze misschien onderweg gestolen, of heeft Microsoft vergeten ze erbij te doen?

Wat te doen, jullie hulp graag.

Grtz

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Yo probeer eens naar het 0800 nr te bellen want ze moeten gewoon geleverd worden, gestolen of niet dat is hun pakkie an.

kijk hier voor het nr.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn...
    Das wel bout...
    Idd.. Bel 0800 nr..

K*t voor je..
    in ieder geval suc6!!:)

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wat een rotstreek

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zal denk ik wel in orde komen. Of ze moeten volhouden dat ze het opgestuurd hebben en zeggen dat je ze probeert te naaien. Zal toch niet?

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat ze gejat zijn, ik heb vorige week mijn "complete"reward pack gekregen.
    Is idd een doos en de controller zat alleen in bubbeltjes-plastic.

Denk dat er iets verkeerd is gegaan bij het checken van je bestelling, als ze de games vergeten zouden zijn had je namelijk alleen een doos met een controller gehad, nou heb je een envelop gekregen.

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Amped, O:MO en een controller (waar ik niet om had gevraagd) en een DVD gekregen. Dit rules!

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.126
    Hmmm...misschien heb je myn controller gekregen...want ik wacht nu al 3-4 weken op myn controller...maar heb ze maandag/dinsdag gebeld en ze zouden het in orde maken...

9. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    DvD??????
    Welke!

10. tuxic

tuxic Xbox Tux

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even afwachten tot maandag

Misschien komt de rest van het pakket maandag of dinsdag binnen, dus ga ik maar even geduldig zijn. Ze hebben het in Ierland al druk genoeg denk ik. Maar bedankt voor jullie reakties

Grtz

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Een DVD-remote control ja!

12. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pakje....

Mijn pakje is open geweest, hij heeft twee weken bij dat vervoers bedrijf gelegen, die gasten wisten precies dat het voor de xbox was, want er lagen wel twintig van die pakjes daar, dus je hebt best kans dat het onderweg er uit is gehaald. Enne, je kan gewoon microsoft bellen, of weer een brief sturen naar dat zelfde adres:)

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon opgelicht door fedex.

Belt er op donderdag een gast van fedex amsterdam dat mn pakketje van microsoft de volgende ochtend voor twaalfen zou komen. Ik heb nu nog niks gezien. Als ik maandagochtend nog niks krijg ga ik echt met de fedex bellen.

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    haahhaha!!!
    Relaxed...

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers ja, nu heb ik weer de doorverkoopwinst aangezien ik al 4 cntrlls heb. Oeps je mag die dingen helemaal niet doorverkopen...whatever!:D

16. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hohoho, aangezien het moraal hier behoorlijk hoog is (gezien threads over gecopiede games), vind ik ook dat je die DVD dinges niet mag verkopen hoor!
    Dit schaad namelijk de verkoop van Microsoft en zo help je de hele industrie om zeep! Vraag maar aan de rest!

Ja jongens, dan moeten we wel consequent blijven he!

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik had niet om die controller gevraagd hoor, die kreeg ik er gewoon bij. Nu en vertel me, wat moet ik anders (voor nuttigs)doen met een 5e controller?

18. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook sarcastisch bedoeld.
    Kijk, d'r wordt ZOOOOOOOooooooooo moralistisch gedaan over bepaalde dingen hiero. Nou, als iedereen het daarmee eens is, dan vind ik dat ze consequent moeten blijven en die verkoop van die dvd-kit ook moeten afkeuren.....
    Tja, is toch zo...wie A zegt moet B zeggen.

19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan niet Microsoft's fout zijn. Want die gast die de reward-packs inpakt, zal echt niet opeens de fout maken om je games er niet bij te doen:+ Of hij is de dader8)

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sure. Anyway ik heb mijn CONTROLLER verkocht en NIET min dvd-remote-control.

Deel Deze Pagina