Phantasy Star Online, betaling per 30 dagen spelen acceptabel ja of nee?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 28 aug 2003.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het is jammer dat je er voor moet betalen,maar 9 euro is niet egt veel en dit spel is wel supervet.Als je dit spel alleen offline speelt weet je niet wat je mist.Heb hem zelf gehad op de Dreamcast en aangezien ik nu een Xbox ga aanschaffen(Damn KOTOR haha)zal ik deze game tog ook halen.Heb PSO zon 800 uur gespeeld op de DC en tog wil ik hem op Xbox ook nog wel spelen.Vrees ook dat betalen in de toekomst wel vaker gaat voorkomen:'-(

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sen las dat jij op DC ook PSO speelde....was je ook lid van DPC?
    Zo ja wat was je nick op de DC dan?Maybe hebben we al eens gegamed haha

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Een optie zou ook kunnen zijn dat je de vrije keuze hebt.

Of betalen per gespeelde tijd of een abonnementsvorm. Zo bescherm je de gamer tegen al te hoge uitgaven. De betaling is zo ook beter afgestemd op je game-profiel.

Je hebt nu eenmaal mensen die een game eerst volledig willen uitspelen voordat ze aan een andere game beginnen.

Of de gamer die er bewust voor kiest (budget) om een spel te gaan spelen.

En je hebt de game-hopper...

En zo is iedereeen weer tevreden.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    het naaierige is dat je zogauw je een Hunter License neemt je een abbonement hebt. Hier hoef je de eerfste 60 dagen niet voor te betalen maar daarna sta je nog gewoon ingeschreven. Je zult het dus moeten opzeggen. Je krijgt geen berichtje van hallo uw 60 dagen zijn op, wilt u verder spelen?

Zelf heb ik niet betaald voor PSO omdat het eigenlijk geen echte MMORPG vind. Veel dingen uit de cube en de Dreamcast versie zitten gewoon express neit in het spel omdat ze dat dan kunnen aanbieden via Downloadable content.

Tis gewoon neit mijn geld waard omdat er niet altijd nieuwe missies, wapens etc worden vrijgegeven.

5. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMO games zijn geen echte games waar je "ff" aan kunt spelen,met "ff" te spelen kom je helemaal nergens in zo'n spel.
    MMO richten zich meestal op een kleine groep,Everquest de grootste [buiten korea] heeft "maar" iets van een 500.000 spelers.MMO is ook geen echt spel het is meer een service ze geven je toegang tot een constant veranderende spel wereld die 24/7 bestaat.
    Als je echt voor zo een spel wil gaan zou ik eerder op een echt wachten zoals TFLO.

6. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Dus om offline te spelen heb je alsnog een xbox live account nodig? Maar moet je dan ook voordat betalen, of alleen als je die hunter licence haalt? En moet je ook gelijk een hunter licence nemen of kan je er gewoon voor kiezen om die later (nooit) te nemen en offline te gaan spelen. En als je hunter licence is verlopen. Moet je dan gewoon betalen ook al speel je niet online meer?

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Om offline te spelen heb je idd een live acount nodig, maar het kost natuurlijk niets om hem offline te spelen. Je kunt zelf bepalen wanneer je met een hunter's license begint. Je moet je hunter's license betalen totdat je hem stopzet.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    PSO is geen MMORPG imo. Het is net zo'n spel als Mechassault of Project Gotham Racing. Je gaat gewoon met zijn 4e in een lobby en gaat daar een potje gamen in een level. Is niks MMORPG's aan. ik zie dan ook niet in waarom je extra moet betalen. VOor Mechassault heb ik ook content downloads terwijl ik gewoon kan spelen.

Mijn advies, maak het spelen gewoon gratis en maak gewoon veel content. Het spel is niet eens veilig van cheaters en je chracter is niet eens opgeslagen online dus het mij een raadsel wat Sonic Team dan precies voor onderhoudskosten heeft.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vergeet niet dat je offline gewoon een half spel krijgt als je geen online account hebt. Je kunt sommige voorwerpen niet krijgen, je kan niet challenges doen etc. Er is gewoon te weinig content om voor mij 9 euro per maand te rechtvaardigen. Iemand ei het spel op het begin kocht kon niet eens dingen doen die wel op de gamecube en de Dreamcast konden. Dat is voor mijn onacceptabel. Ik koop een spel voor 50 euro dan verwacht ik ook dat ik een sel heb wat af is, en dat ik niet hoef te wachten totdat eindelijk die mode die andere consoles al hebben, voor de xbox ook eens te downloaden is.

10. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    wat klets jij allemaal uit je nek? ten eerste pso is absoluut niet te vergelijken met pgr2 en mechassault, en dat je bepaalde voorwerpen niet kunt krijgen offline en niet kunt challengen is HELEMAAL STOM !! zeg wat als je ervaring hebt met het spel..pfff

11. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hyperventileren en niet goed lezen is ook STOM!

12. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hyperventileer niet maar het feit dat hij dingen verzint over een spel dat ik bij elkaar opgetelt meer dan 1000 uur gespeeld heb vind ik onzin en onterecht

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1000 uur !?!?!?!

Dan is het wel een heel goed spel, stel je gamet twee uur per dag ben je toch zo'n 500 dagen bezig. Dag in dag uit. :{

14. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het ook al meer dan een half jaar.. enne ik speel gemiddeld 3 uur per dag

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Tja op de Dreamcast ben ik wel op ruim 200 uur gekomen, maar 1000 nee, dat red ik echt niet...

16. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu een hunters licence neem, zit ik er dan gelijk aan vast? of krijg ik pas na die 60 dagen te horen of ik door wil gaan met betalen?

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je zit eraan vast en je krijgt nix te horen, maar 1 belletje voor die tijd en je bent ervan af

18. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je dan een paar weken van tevoren bellen? en waar moet ik naar bellen? :confused:

19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jup dat wil ik dus oo kwel ff weten een tel nummer om er van af te komen.. waarschijnlijk wil ik er na 2weken toch nog neit af maar goed?

20. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    en kan je het ook binnen die 60 dagen opzeggen? of moet je minstens voor 1 maand betalen?

Deel Deze Pagina