Filmpje bekijken met quicktime?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tompy, 19 mrt 2004.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier juist dat filmpje van hitman bekijken, heb het gedownload maar als ik het wil openen staat er dat ik kan kiezen uit een programma uit een lijst of je wordt doorverwezen naar de site van quicktime.
    maar kunt ge dat niet afspelen met windows media player want ik ben niet zo voor quicktime.
    dat staat altijd in de weg en dat mengelt zich door alles.
    Dank

2. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je dus niet ... er is volgens mij geen losse codec te vinden voor quicktime, probeer 't maar 's door 't bestand te saven en dan af te spelen in WMP ..... Je zult quicktime moeten installeren, maar dan hoef je nog niet perse de player te gebruiken.

3. Zimon

Zimon xboxfreaks

Leuk Bevonden:
    0
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit heeft natuurlijk niks te maken met Xboxworld suggesties problemen of opmerkingen. Ik verplaats hem naar Overige consoles / PC & internet.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, er is geen codec ervan want WMP is van MS en QuickTime van Apple, en die willen elk het grootst worden in de 'player' branche en daardoor moeten ze zich onderscheiden met aparte formaten.

Het is best mogelijk om Quicktime probleemloos met WMP te gebruiken: ken het programma gewoon geen rechten toe d.w.z. koppel het niet aan een bestandsformaat maar start het programma handmatig op en gebruik 'bestand openen' ipv. dubbelklikken....

6. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, kwas aan het twijfelen in welke ik hem moest plaatsen.
    maar d8 kheb een probleem en het heeft te maken met xbw dus zet ik hem bij problemen en suggesties |:-

kheb juist quicktime alternative gedownload, ja nu gaat het, maar dat is toch media player classic.
    mijn beeld schokt er wel van als ik iets laat draaien met media player classic. kheb dat vroeger nog tegengekomen met quicktime.
    weet iemand hoe dat komt?

Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  7. gerjan

gerjan Guest

misschien te slome pc/slechte video kaart etc etc, zonder je configuratie weten we het sowieso neit

Deel Deze Pagina