De crystal controller komt zeker alleen maar uit als S-je? (omdat de grotere originele ook al niet meer verkocht worden...) Ik kan nl niet echt omgaan met 'n S-je, maar vind zo'n crystal toch wel heel vet!!
Het lijkt me sterk als je die controllers los kunt kopen. Die groene doorzichtige kreeg je toch ook alleen maar bij die speciale groene xbox?
Dan moet je volgens mij toch wel goed zoeken. Ik heb die groene anders nergens los zien liggen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Jewel, die groene zijn wel te koop. Ze zijn ook inderdaad in kleinere hoeveelheden te koop omdat niet iedereen een limited edition heeft.
De groene waren wel gewoon los in de verkoop, een vriend heeft er 2 gekocht, gewoon normale prijs, zal bij de zilveren dus ook wel zo zijn.
Er zijn ook doorzichtige blauwe te koop, ook wel vet En ik hoop ook dat deze controllers los verkoch gaat worden
Niet los verkocht Helaas net met de Customer care gebeld, en die zeiden dat de controllers niet los verkocht gaan worden. dus helaas
misschien omdat dit echt een limited editions is, en die groene dat een klein beetje was zeg maar. Deze is in een veel beperktere oplage gemaakt dan die groene...