Morrowind

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 11 mrt 2004.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind uitgespeeld ben nu opzoek naar andere rpg zoals morrowind, suggesties???

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    fable-baldurs gate-kotor

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan dat hij/zij bedoeld games die al uit zijn. Veel games die weghebben van Morrowind zijn er niet echt vind ik. Ik weet niet of je Morrowind Goty (Game of the year edition) al hebt, anders kan je dat proberen. :)

4. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Even dat je het weet: Morrowind game of the year edition houd in dat het morrowind is incl alle expansions.

5. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel inderdaad spellen met een zelfde open-structuur als morrowind (dus niet kotor)

Naast de uitbreidingen is er dus maar weinig dat er op lijkt??

6. bennie

bennie xb mastermind

Leuk Bevonden:
    1
    jep

1 persoon vindt dit leuk.
  7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Voor de Xbox in ieder geval niet nee. Voor de pc weet ik het niet. :)

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Zo open als morrowind niet volgens mij. Echt morrowind is koning in dit gebied op de xbox omdat er gewoon geen andere vergelijkbare spellen zijn. Ik zou echter wel uitkijken naar: Sudeki (duurt niet zo lang meer) en Fable.(duurt waarschijnlijk nog zeer lang)

9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik hebt het trouwens over de pc versie

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Arx fatalis een Morrowind achtige RPG zou zijn, maar ik denk niet dat het het niveau van Morrowind haalt. Je hebt allebei de expansions ook al helemaal doorgelopen? Anders zou dat nog een een leuk alternatief zijn, om het wachten op The Elder Scrolls 4 te verzachten...:p Voor een jaar of 6 misschien...:D (Kweet btw. niet eens of die al is aangekondigt)

11. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Baldur's Gate 1 & 2 zijn zeer goed. Alleen vindt je het misschien een stap terug na Morrowind. Ze zijn nu natuurlijk wat verouderd, maar als je echt van rpg's houdt vind je die heel erg goed. BG 1&2 zijn overigens geen 3d maar schuin van bovenaf gezien.

EDIT: vooral BG 2 heeft eenzelfde soort open structuur als Morrowind. Je kan zelf bepalen wat voor quests je doet en met wie je praat en waar je heen gaat en wanneer je weer verder gaat met de main quest.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  12. wiepie

wiepie Guest

Ik heb gehoord dat Pirates of the Carribean wel wat op morrowind leek, qua gameplay dan. De setting is natuurlijk helemaal anders. Is ook nog niet eens zo duur.

13. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    download een total conversion mod. ik speel er nu zelf ook een en het is best leuk.
    voor meer info moet je maar googlen naar morrowind mods

14. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen linkie voor me

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die zit nog in de geruchten fase. Het enige dat ik over de Elder Scrolls 4 heb gevonden staat hier.

Deel Deze Pagina