geluid Welk spel heeft volgens jullie het beste geluid? ik ga er van uit dat jullie natuurlijk alles perfect hebben doly digital 5.1 enzo... bij mij is dit F1 2002 En Iss 2 Nou ehh ik hoor het wel.....
Iedereen die hier post gaan wel in zijn post zetten WAAROM hij vindt dat de uitgekozen game het beste geluid heeft.
o ok Bij f1 heeft het geluid ook echt nut want je hoort nu of ze links of rechts ze je voorbijwillen en Bij iss2 is het gewoon een genot om om al die juigende mensen te horen zo goed....
jep Halo, heeft het beste 5.1 geluid. vind ik. de muziek klinkt echt zo ontieglijk goed in 5.1. dat doe ik echt vaak, dan ga ik dat level van silent cartographer, spelen, die waar je op het begin moet snipen. en als je de eerste troep covenants hebt gedood dan ga je via zo'n smal paadje waar je dan over moet met links de ruimte en dan kom je weer bij zo'n groep covenants. dan begint altijd zo'n lied, en dan ga ik altijd stil staan zodat het helemaal stil is op dat lied na. dat is echt supermooi.
als je de muziek zo mooi vind moet je eens de audio cd van halo downen, zitten alle nummers op van het spel klink echt vet, ik luister er ook wel eens naar over mijn stereo
Knockout Kings. De slagenwisselingen klinken zwaar goed met dolby digital + het joelende publiek op de achtergrond. Net of je echt in de bokszaal zit
He bedankt voor de tip dan ga ik dat spel ff aanschaffen? ik ben nu eenmaal een geluids freak (ja je leest het goed? deze gozer koop het spel alleen voor het geluid???
Tis ook gewoon een heel leuk spel hoor Ik heb me er zeker 40 uurtjes mee vermaakt en uitgespeeld. Knock out Kings Krijgt ook een 8.8 bij xbox.ign.com. http://xbox.ign.com/articles/354/354953p1.html
Dus ik moet dat kreng hebben !!! hehe 40 is toch zat.... gna gna dit zou mijn subwoofer niet leuk vinden
Wel voor mij Meeste games vallen zo tegen dat ik het na een uurtje al voor gezien hou. Meestal is slechte gameplay of de camera de oorzaak. Neem nou Resident Evil voor de GC, tis een topgame, maar de gameplay en camera verzieken gewoon de hele game en heb ik er geen zin meer an
Yep, sub is leuk met dit soort games. Heb net een nieuwe besteld, de JBL PB 12 , zal binnenkort dus KnockOut Kings weer ff aanzetten Medal of Honor komt ook op de Xbox. Op de PS2 is het geluid al super (vooral het eerste level op het strand, kogels vliegen je om de oren) en dan heb je nog geen eens dolby digital maar alleen surround sound. Deze zou ik dat ook maar in de gaten houden, plus dat het natuurlijk ook een topgame wordt.
GTA VC heeft gewoon goeie ouwe muziek...als je dan lekker in je wagentje zit heppie mooi muziek dit kun je niet van PGR2 zeggen.
Ja ook GTA VC, lekker van die goede klassiekers en dan hoor je ook nog de gangs om je heen knallen. Dat is gewoon leuk!!
1 halo: heeft de beste muziek en special FX qua geluid. 2 Ghost Recon : Beste out-door geluiden van wind, regen etc. 3