1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in de grot waar ik de puzzle box moet zoeken, maar waar bevind die zich precies in de grot.
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand waar de warrior skull is? moet deze hebben om de skaal te overtuigen:/. en de puzzle box ligt ergens op een kast in het begin van de grot
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hardcore-sjefke:
    Volgens mij als je in het begin bent, en je helemaal beneden bent, heb je ook nog een soort lange rots die je bovenop het platform brengt, boven die deuren die daar beneden staan dus. Bovenop heb je helemaal links ook een dear, en daarachter staat zo'n sterke gast (hij is voor jou nu[/u] nog wel sterk, maar later kun je hem easy asswhoopen), dus een paar versterkende drankjes zijn misschien wel handig (hoe heette die ene drank die je strenght +50 gaf?) :)

    Ik heb al ong 4 maanden geen morrowind meer gespeelt, dus ik zou het best fout kunnen hebben :)
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die drank heet skooma.
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik vind morrowind wel gaaf maar ik ben niet zo iemand die daar ff voor gaat zitten en dat een paar uurtjes achter elkaar gaat spelen. ik moet namelijk om elke opdracht vragen waar ik precies naar toe moet
    nouja kga het ff proberen
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee skooma was die ene illegale drank die 500 gold waard was. Die drank die ik bedoel is legaal, en kun je gewoon bovenin de thieves guild kopen, en ook wel bij verscheidene alchemisten, het is veel voorkomend. Ben alleen de naam kwijt.. :confused:
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Matze en Sujamma. Die was ik vergeten.
    Die hebben ook +x strenght.
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Jah, Sujamma was het dacht ik :) Is wel handig als je tegen sterkere vijanden moet die je anders nooit zou hebben kunnen verslaan :)
     
  9. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Mijn Dark Elf is nu level 51 en is Grandmaster van de Morag Tong. En ik heb vet veel deadric weapons. Doe me dat maar es na! WMhahaah
     
  10. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd 8)
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb 20 saves met dat en benneke heeft er vast 200. zo geweldig is dat niet
     
  12. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    en

    En als je iemand hebt vermoord komt er een prijs op je hoofd te staan. Die kun je beneden in de south corner club voldoen (50% korting).
     
  13. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    haha, eeeh ja okeej en wat wil je daarmee zeggen. Ik ben gewoon vet trots op me Dark Elf.

    Wie heeft hier trouwens een Kajit of Argonian? Die beesten zijn echt zinloos, alleen goed voor slaven :D.
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ik had een lvl 124(ong, kan me niet zo herinneren) Dark elf met een gigantische grote voorraad wapens/items/etc. Ik heb ge0wnt :cool:

    Maar m'n account werdt per ongeluk toen eens gewist, en had ook geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen, wel geprobeert, alleen niet ver gekomen. Het was allemaal herhaling(net als tha Master Chief toen eens zei ;)).
    Sindsdien geen morrowind meer gespeelt.
    Oh jah, Dunmers zijn het lijpste :cool:
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    neej joh red guard's ownen
    10 longblade
    en 10 heavy armor
    en ze zien er dom uit
     
  16. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleempje, ik heb al op gamefaq etc gekeken, allemaal leuke walktroughs die vertellen wat ik moet doen. Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, alleen bij mij werkt het niet echt. Het gaat om de Mephala shrine quest( je krijgt hem in de moraq tong guide vivic), ik moet Balyn Omaval vergiftigen met 5 bittergreen petals, die moet ik in zijn 'cauldron' doen. Dit doe ik en kom ook ongezien weer het huis uit, maar als ik weer terug ga naar de gozer die mij de quest gaf, zegt hij dat ik hem maar snel moet gaan vergiftigen want anders word mephala boos :confused:
    Iemand die deze al heb gedaan?
     
  17. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ja, khad em gedaan. Alleen kging via voordeur en toen merkte hij het. Toen zei die: laat maar zitten, ik zoek wel een ander.
     
  18. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah dat heb ik ook 1 keer gehad, maar dan heb ik geen reward, en de quest niet... Is er helemaal niemand die weet hoe het precies werkt :confused:?

    Edit nvm... hij werkt al, ik moest op de pot klikken -.-
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de thieves guild dwemmer artifacts terughalen van een persoon in hla oad.
    als je in dat huis van de bepaalde persoon rondvraag doet zeggen ze niks.
    je kan daar naar beneden, daar is een quest met een slaaf. maja die heeft er niks mee te maken, de vraag is: hoe krijg ik de dwemmer artifacts
     
  20. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je die stelen dacht ik, zitten in een kistje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina