ik heb dus een probleem met me halo geluid op de pc ik heb 5.1 alleen als ik bijv een granaat gooi dan hoor je het heel zacht en het schieten ook wat is er aan de hand?
dan moet je het geluid harder zetten nee zonder dollen! hoe zit het dan met de muziek? en de stemmen van je teamgenoten en de vijand? hoor je die ook zachter? of is het echt alleen met jou wapens? etc.. meer info zou wel makkelijker zijn. ps. je staat in het verkeerde forum je zou het hier moeten zetten.
ohh ja sry miss kan hij ff overgezet worden door een mod maar goed de rest hoor ik wel goed de geluiden van autos enzo alleen het schieten niet eecht heel raar
ondersteund jou setje wel htx- (ofzo) als je dat aan hebt staan, en jou set ondersteund dat niet kan het zijn dat je het niet goed hoort!!??
ik heb dit setje: creative 5.1 dolby ditgital maar dus ik weet niet maar ik heb ook al alle mogelijke standen in he tspel geprbeerd
als het goed is kan je vanuit je windows desktop! (onderin je werkbalk) ook voor je setje dingen regelen! mischien staan daar instellingen verkeerd!
tja.. maar elk spel is weer anders hé! en net als ik daarstraks al heb gezegd! als je een functie aan of uit hebt staan en het spel ondersteund het niet/ of je pc ondersteund het niet, dan kan het niet helemaal ok klinken! nou ja.. succes er mee!!
update anders ff je drivers van je geluidskaart, of patch halo ff, misschien dat dat werkt...het is het proberen waard
Als je windows xp hebt moet je misschien kijken bij de help file (ten minste als je je windows regelmatig update) want daar ben ik ook info tegen gekomen over halo en geluidsproblemen.