[GameCube] Winning Eleven 7 Import

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door eduard, 10 mrt 2004.

  1. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    voor de gamecube is in Japan al de game Winning Eleven 7 uit. Deze zou ik graag willen importeren, tezamen met een freeloader disc, zodat ik deze kan spelen.
    Hij komt voorlopig nl. niet in de US of in Europa uit. Ik weet ook dat ie voor de PS2 uit is, maar die heb ik niet, dus daar kan ik ook niets mee....

    Weet iemand waar ik deze Gamecube versie kan kopen? Ik heb via google al veel gezocht naar nederlandse sites die 'm hebben, maar heb niets gevonden.
    Kent iemand een winkel, of webwinkel waar ze 'm hebben?

    Alvast bedankt...
     
  2. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je niet compleet ontmoedigen, maar als je een game importeert moet het wel een PAL-game zijn als je wil dat hij werkt.
    US en Japan hebben NTSC dus denk sowieso dat weinig zin heeft om te importeren, of je moet een NTSC GameCube hebben.
    Forgive me if I'm wrong!
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    en je moet japans kennen/kunnen, games zijn daar japans.......
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Daarom geeft hij toch ook aan dat hij er een Freeloader bij zal nemen. Daarmee kun je namelijk Japanse en Amerikaanse games spelen op je GameCube. ;)

    @ eduard:

    Waar heb jij het nieuws vandaan gehaald dat Winning Eleven 7 al op de GameCube uit is? Ik heb namelijk op diverse sites/importsites en ook op de site van CapCom zelf gekeken en nergens vind je iets terug over Winning Eleven 7 op de GC. Deel 6 is wel uitgebracht, maar deel 7 zeker te weten van niet.
     
  5. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    My fault_O_
    Wist niet wat die freeloader voor iets was!
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  6. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt deel 6 werd wel uitgebracht, alleen verkocht die deel zo slecht, dat je geen andere delen meer gaat zien op de cube.
    Helaas*)
     
  7. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik het nieuws vandaan heb? Dat vraag ik mezelf ook wel eens af, want ik ben vandaag echt HARD a.h. zoeken geweest, maar ik kan er niets meer over vinden.
    Ik zoek vanavond thuis nog ff-tjes en wie weet vind ik het...
    Over deel 6 heb ik vrij veel gelezen, maar ik dacht dat ik ook had gezien dat 7 uit was gekomen. Maar ik zoek het nog ff uit.

    Dat de game i.h. Japans is, wist ik. Maar ik heb ook ergens een site gevonden die specifiek voor deel 7 aangeeft wat welk menu-item is...

    Maar ik zoek het nog ff op...
     
  8. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff gezocht en ik kon nergens vinen dat WE7 idd naar de Gamecube zou komen. Ik zal het dus wel verkeerd hebben onthouden :mad:

    Maar goed, speciaal voor PES3 heb ik al een PS2 gekocht, dus ik hoef niet meer naar de Gamecube versie ervan te zoeken, of erop te wachten ;)
     
  9. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de gamecube is een tussenversie uit, oftewel een verbeterde versie van Winning eleven 6. Met de toevoeging Final Evolution.
    Ik heb m toevallig een paar weken en hij speelt super.
    Waarom Konami PES2 en 3 niet uitbrengt in Europa en de USA is mij een raadsel, hoewel ik toch weer ga hopen nu de XBOX wel PES krijgt.
     
  10. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier misschien die versie van Winning Eleven op de GBA? Ook die is alleen in Japan uitgebracht.

    Dat lijkt mij echt heel vet namelijk ;) Lekker PESsen in de trein _O_
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    is er wel een GBA versie van PES??heb alleen een keer de GBA versie van ISS gespeeld
     

Deel Deze Pagina