[XOne] wat te doen met 2 aanbiedingen??? (SPOED)

Discussie in 'Games' gestart door waccojacco, 20 mrt 2004.

1. waccojacco

waccojacco Cube eyed Mother F

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag,

(Misschien staat 't al ergens maar heb geen zin om alles af te zoeken).
    Ik heb Crimson skies, Project Gotham Racing 2 en een XBox-live pakket gekocht.
    Sind vandaag, (nu net) heb ik een breedband verbinding en wil me inschrijven op XBox-live.

Maar wat is wijsheid. Zal ik de aanbieding gebruiken bij Project Gotham of Crimson Skies (2 maanden gratis op live), en dan met het starterspakket een heel jaar erachteraan pakken. dat is dan 14 maanden gratis op Xbox- live.

of

Werkt dit niet en moet ik een van de twee pakken. Dus of die van 2 maanden of het starterspakket. Dan heb ik 12 maande of 2 maanden gratis (Na ja, die 2 maanden alleen komt er uiteraard echt niet van)

Als ik de 2 aanbiedingen combineer, kan dat zomaar zonder problemen, of moet ik een compleet nieuw account aanmaken na die 2 maanden. Of hoeft dat helemaal niet en kan ik gewoon door met dezelfde instellingen van de 2 voorgaande maanden.

Hopelijk kan mij iemand eindelijk eens een BETROUWBAAR antwoord op geven.

Greetz WaccoJacco

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zover ik weet ga je direct over op een betaalde account zodra je 2 maanden afgelopen zijn dus kan je NIET je starters kit er achteraan plakken. dus dan zou je even 2 maanden op een accountje moeten gaan en dan opzegggen. Daarna met je 12 maanden een nieuwe account aanmaken.

Ik heb er echter geen ervaring mee zoals jij het wil, ik heb wel de 2 maanden trial kaart gebruikt en t was de bedoeling dat je daarna gelijk over gaat op betaalde account dus zie ik niet de mogelijkheid om dan nog de code ergens in te voeren van je starters kit.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2004
  3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je kan wel je starterkit erachteraan plakken dan moet je gewoon bij je gegevens op je live dashboard de code van het startpakket indrukken.

Dit moet je doen VOOR de 2maanden zijn afgelopen want anders word het abbonement verlengd door microsoft zelf en kost het je 7euro per maand.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2004
  4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    naar mijn weten kan je juist WEL verlengen met de starterskitcode. Trial, of vorige starterskitabbo, kon je toch verlengen met een nieuwe?
    aangezien ik dit zelf niet geprobeerd heb durf ik hier geen uitsluitsel over te geven...

5. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de 2 maanden trial kaart niet gebruikt, bespaart volgens mij 'n hoop moeite!...

6. Wietje

Wietje Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die trial pakken en vlak voordat ie afloopt naar je subscription gaan daar je kraskaart gebruiken en invullen en hij loopt gewoon door, geen probleem dus.

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een starerskit kopen, dan gebruik je eerst die 2 maanden trial, de microfoon uit de starterskit kan je dan ook gewoon gebruiken, zodat je al kan praten etc. Als je dan de code hebt ingevoerd van die 2 maanden trial en alles werkt ga je naar profilemanager, dan staat er een optie met: verlengen via starterskit ofzoiets, dan kras je de kaart van de kit open en voer je die code in. Als de 2 maanden zijn afgelopen wordt hij automatisch verlengt door de code van de starterskit. Trouwens binnenkort wordt een live kit gebundelt met Splinter Cell: Pandorra Tomorrow voor €90,- , als je dus intresse hebt in Splinter Cell kun je misschien beter nog even een weekje wachten

8. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad eerst de trial code....dan heb je een expirationd ate die 2 maanden verder ligt. Vervolgens kun je dezelfde dag nog de code van de starterskit invoeren enw ordt die datum met een jaar verlengd dus 2 codes invoeren en je kan meteen 14 maanden vooruit. Trust me, heb het zo gedaan, is geen moeite.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
  10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dat kan volgens mij alleen als je al live hebt :confused:

maar over de vraag: eerst 2 maanden gratis activeren, dan ergens in die 2 maanden (maakt niet uit wanneer als het maar voor afloopdatum is) de starterskit code invullen en hij verlengt je 2 maanden met nog 12 extra.

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hij wilde toch een betrouwbaar antwoord?

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet je aan laten melden voor de ilovelive actie, dan kun je een gratis game krijgen als je je aanmeldt op Xbox live.
    Dat schijnt alleen te kunnen met een starterspakket, niet met een trial kaart.

Je hoeft geen LIVE te hebben voor die actie geloof ik. Het gaat juist om de aanmelding. Lees de regeltjes maar even door daarover, er is ook een thread over.

Je kunt ook aanmelden met een trial abo en die verlengen met de code van je starterskit, maar dan loop die die game waarschijnlijk mis.

13. waccojacco

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de listing eens doorgespit, maar heb gisteren gewoon besloten om eerst die 2 maanden te pakken en daarna die 12 maanden. Moet inderdaad niet zo'n probleem zijn, want je kunt inderdaad in je profile manager menu, je subscription code verlengen. dus gewoon de UNIEKE (is verkocht en wordt door niemand anders gebruikt en is dus nog vrij) code intoetsen, en hoppa.. nog 12 maandjes erbij. Kan ik flink oefenen om iedereen een kopje kleiner te maken.

Troewens wat te doen aan al die amerikanen en britten in bijvoorbeeld Crimson Skies. Ik werd gisteren een beetje gek van die vervelende, oorlgzuchtige, Bush-aanhangers. Kun je niet in een region zoeken naar spelers (in bv. Crimson Skies). daarbij valt mij op dat het geuid van de andere spelers bij Project Gotham perfect is, maar bij Crimson echt superverrot!

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, je hebt dus de gratis ilovelive game laten liggen?

Je kan geen regio zoeken volgens mij.

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het wel gedaan en het werkt prima! ik heb eerst die trial kaart gedaan en een paardagen later (toen kreeg ik mijn starterkit binnen) heb ik de code ingevoerd op het live dashboard en het is gelukt! je ziet het alleen niet. maar dat hoort zo! en je krijgt als die trail periode van 2 maanden is afgelopen een mailtje met het bericht dat je direct moet ingrijpen!! maar dat hoeft dus niet want dat heb je al gedaan. ik heb nu dus 14 maanden live...(ondertussen nog maar 12 :p)

16. waccojacco

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik vandaag die subscription codde van de starterskit invoer, telt XBox-live dit gewoon erbij op?
    Dat heb ik toch goed begrepen hè?!

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    yup, heb ik ook gedaan, alleen dan met 2 starterkitjes achter elkaar..

18. waccojacco

Leuk Bevonden:
    0
    MOOI, weet ik genoeg. gaan we morgen doen. Ga nu maffen, moet morgen om 06;30 uur op.

toedeledoki...

19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina