Creative Inspire G380

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoUtErSe HIQ, 21 mrt 2004.

1. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik wil de geluidset van Creative kopen (G380). Ik heb echter geen idee waar die te koop is bij mij in de buurt (dordrecht). Het " dichtstbij" werd media markt in rotterdam op de creativesite aangegeven. Dat is niet voor mij te doen (geen auto red.). Weet iemand of ik hem dichterbij huis kan kopen?

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    waarschijnlijk kan je hem ook bestellen op het internet. kan je thuis blijven.....

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Die wilde ik eerst ook gaan kopen maar heb besloten om de Logitech X220 te halen. Deze speakers leveren hogere kwaliteit geluid en zien er niet zo stom uit (plastice haarfeuners).

X220:

G380:

De x220 speakers heb ik voor 49 euro bij de Dynabyte gekocht. Ik weet dat ze daar vrij veel varianten van creative en van logitech hebben. Plus ze waren toen ik het pakket kocht het goedkoopst. En er is er ook eentje bij jou in de buirt, check dynabyte.nl maar.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dan nog extra kabels nodig?
    Dit lijkt me nl heel erg goedkoop! Slechts 50€ voor zo'n goed geluid...
    En bestaan er sites die ook in Be leveren en waarbij je gewoon aan de deur kan betalen? (Ik heb geen cc)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je zult wel gewoon Stereo geluid krijgen.

En dan moet je denk ik nog extra Dolby Surround decoder kopen om echt 5.1 te krijgen.
    Want voor zo'n prijs is wel heel goedkoop!

6. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat hier om 2.1 Dus gewoon als stereo geluid voor bij je televisie om het geluid te "boosten". Met andere woorden: Je geluid wat uit je tv kastje komt te verbeteren met 2 extra speakers en een subwoofer.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, gewoon versterkt stereogeluid.

Heb ik ook, gewoon m'n stereo erop aangesloten..maar dan wel 4 extra boxen!
    2 voor me en 2 achter me! :cool:

kosten: €0,-

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    maare ik ben van plan om die van logtech te kopen.. 2.1 setje.. moet je dan nog extra kabeltjes erbij kopen om alles aan te sluiten???

9. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die x220, tis eigenlijk een pain in the ass om speakers op je tv aan te sluiten. Ligt eraan hoe je ze wilt gebruiken.
    Alleen voor xbox of ook voor de rest van je consoles en je tv.

10. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon wat beter geluid dan mijn tv ( 6W RMS stelt niets voor, je hoort nauwelijks een bas). Het maakt mij dus niet uit dat het niet zo bijzonder is, alles beter dan het tv-geluid. Is bestellen de beste optie volgens jullie?

11. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon even langs een pc/elektronika winkel gaan, bestellen word vrij duur vanwege verzendkosten. Er zal vast wel een winkel zijn op jouw locatie the vuilnisbelt.. :p

Deel Deze Pagina