Dag gamers, Nog 1 vraagje. Ik heb nu de hardware (ethernet kaart en crosskabel) voor het netwerk voor elkaar. Net naar de compushop geweest Mijn vraag is heb ik perse de CD uit de "starters kit" voor xbox live nodig??? Of kan ik handmatig de nodige instellingen doen? Als dat kan WELKE instellingen moet ik dan wijzigen? heeft iemand antwoord op mijn vraag? Please hulp....
Ehm, ik geloof niet dat die cd noodzakelijk is, maar het kaartje met serial number wel, anders kom je live niet op.
Je hebt dus wel een code nodig, maar cd is niet nodig. Ipv van een starters-kit cd kan je ook een spel gebruiken die Live ondersteunt. Ga als het spel opgestart is naar Live gedeelte en je dashboard krijgt een update waar je alle gegeven in kan vullen.
je kan bv rainbow6 kopen, heb je 2 maanden live en een headset weet alleen niet of je na 2 maand ook een starter kit kan kopen voor een jaar extra met de zelfde tag
Als je op live wilt. Je heb de serial van of maanden gratis nodig, of de starteskit serial. Als je bij een game die live ondersteunt naar live toe gaat, dan installeert ie meestal vanzelf alles op het dashboard