Enclave wat een vet actie/adventure is dit zeg!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 27 jul 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    wat sommige ook zegge;.... Enclave is een vet spel }:]

2. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Enclave verdiend zeker een 8/10.Ik zit nu in level 8 en ben ik blij dat ik de review in OXM niet geloofde.Dit spel straalt klasse uit met een zeer leuk gothic sfeertje.De animatie van de personage's zijn enorm goed(vooral de snipermode)en de variatie in de gameplay is super.De AI is wel niet zo goed en waarom die save optie weglaten?Een spel wordt wel gespeeld voor de ontspanning,maar veel gameproducers maken je liever het 'gamen'zuur.Dit is wel het grootste minpunt in Enclave want sommige levels zijn zeer lang en je zou bijna smeken voor een save optie.(één keer was mijn smeekbede aanvaard met een chekpoint) Voor de rest een super game waar geduldige gamers een vette kluif aan hebben.Voor alle anderen:zeker huren of cheaten, maar speel dit spel zeker.:D

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja dat van saven is wel waar..... maar hoe je het ook draait of keert.... Enclave is een zalig spel! :cool: 8)
    verdient voor mij toch wel' 'n 9/10 !!!

4. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef er een 8,5 voor Enclace is heersend:D

5. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 10 van de Light campaign ... is dit de laatste ?

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mm, kdenk het niet (weet het niet zeker want'k zit nog maar in lvl7 ) maar als je in het begin-menu even wacht dan krijg' je demonstratie filmpke en daar ziede levels in waardat je 600 munten moet verzamelen, en per lvl moet je normaal 50 munte meer verzamele dan de vorige lvl......dus dan zouden er toch 12 lvl moeten zijn.....

mja... tzal nog wel even duren vooral eer'k dat zelf uitvind
    *keep on playing*

7. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 13 ... ZALIG graphics ... ik denk dat ik eerst 5 minuten heb zitten staren naar de omgeving eer ik begon te spelen.

Er zouden een 14 levels zijn ... ik verwacht level 14 een endboss level te zijn.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    heb je nu ook het gevoel van, hierna speel ik em weer overnieuw, of nadat je em uit heb gespeelt dat je em weg legt en er nooit meer naar omkijkt?

9. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vesla je de eind baas bij level 6, geef mij tips!

10. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n gevoel van als ik em uit heb ga ik alle levels even terugspelen met m'n zware wapens en armour gewoon om al het goud te zoeken :)

Maar eerst toch even de Dark Campaign spelen ;)

11. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 2 deuren waar je enkel door kan met het frostsword ... neem de meest linkse ... wandel dan tot het punt waar je de vuur giant "net" kan zien. Er staat zo'n rechte rots in het midden van de weg ... wacht daar tot hij je aanvalt.

Uit zijn vuurballen (niet verkeerd interpreteren aub ;) ...) komen soms kleine vuurmannetjes ... doof ze met het frostsword en sla ze dan gewoon terug naar de vuur giant. 3 hits ofzo zou voldoende zijn om de giant te doven ... dan wandel je er even naar toe en geef je er een mep op met je frostsword. Mission completed :)

12. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ook het punt waar het check point is?

13. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    checkpoint ? die zijn er niet echt in enclave ... als je de vuur giant hebt verslagen is de level gedaan ... wordt alles gesaved.

14. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel als je na die linker deur meteen rechts gaat dan zie je een soort weegschaal als je daarop staat heb je een checkpoint. en sta je be4hoorlijk ver van hem af met een soort pilaar voor je.

15. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel als je na die linker deur meteen rechts gaat dan zie je een soort weegschaal als je daarop staat heb je een checkpoint. en sta je behoorlijk ver van hem af met een soort pilaar voor je.

16. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Cool ik wist nog niet dat daar een checkpoint was :)

Maar dat is inderdaad de plaats die ik bedoel ... de plaats met die pilaar.

17. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    ha dan was wel heel erg dichtbij het checkpoint.
    bedankt voor de tip.
    Ik kan niet wachten om vanavond verder te gaan.

18. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er tips voor level 10.Ik ben nog steeds op zoek naar de gepaste manier om die level uit te spelen.Die verdomde wizard's zijn wel de grootste tegenstanders in die 'HEL'.Ik denk van enkele levels opnieuw te spelen zodat ik misschien andere wapens kan kiezen.

19. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb level 10 uitgespeeld met een knigt ... Fireblade & heavy armour ... shield weet ik niet meer. Geen boog want had geen geld meer ;).

Tip: van zodra je een wizard ziet, er gewoon op los hakken. Zo snel mogelijk (er zijn er maar 2) :)

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Iedereen zit hier duidelijk al verder dan mij:9
    ik zit vast in het begin van level 6, als ik met een knight speel dan geraak ik wel verder dan als'k met de druide speel, maar mijn knight sterft toch omdat er teveel vijanden zijn in de level, en voor mij dus te weinig potions ]:-
    Kwou de level dus met de druide spelen omdat die met hare staf al van ver kan schieten, maar die druide is ROT slecht tegen die paar stonegnome lava beesten die daar in die level zitten, ik geraak die beesten dus niet voorbij met de druide ....
    en geloof me ik heb al wat tijd aan deze level verspild... Heeft er niemand een tip om wat verder te geraken??!...... want hoe ik nu bezig ben ziet het er naar uit dat'k geen stap verder geraak

Deel Deze Pagina